e30 tic Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 skal nok snart av med toppen på min, og vil da samtidig shine opp motorrommet litt.. lurer derfor på hva som er godt egnet på alu toppdeksel og innsug osv..hva er normalt å gjøre?kan jo pusse ned å høyglanspolere!tar mye tid da. har et alternativ på jobb, har tilgang på glassblåser med meget fine korn, blir brukt til bla blåsing av skovlehjul til turbiner av alu, gir meget fin overflate. men ser litt "matt" ut. evt klarlakk etterpå? dette er jo fort gjort.. ser det er mye strøkne motorom ute å går sikkert noen som har noen gode tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Glassblås-sikker vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2006 ja er alltid like morro det! er mest usikker på etterbehandling, alu korroderer så lett?blir hvitt...har en annen sommerbil med stabstag laget i alu rør som er høyglannspolert, og det er glad i autosol for å si det sånn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Da er det dårlig jrding på motor tror jeg,jeg har ikke det problemet og det har vært sånn i 3år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2006 hmm..den tanken har eg ikke tenkt! takker for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 du har også en billi metode. kjøp stålull å puss g jorde æ på gammelbiln min =) bei jæla blangt å fint=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2006 okey!for min del er glassblåsing gratis:) kjekt med flere tips, er som kjent flere veier til mål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 ja men d e jo saken klar=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2006 se om eg ikke kan få lurt det til i arbeidstida også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Pulverlakkering helt klart! Ekstremt slitesterkt og beholder finishen år etter år... Jeg fikser det, og siden du bor i Rogaland så er det jo ikke langt unna Sjekk TOREBMW sin prosjekttråd, på side 21+/-, der ser du en rå blåfarge... Her er sølv: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 hvor mye tar du får pulverlakkering av f.eks travers foran og bak samt bære armer bak og fjørbein? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2006 der der såg jo bra ut det!tviler ikke på at det er holdbart og lett å holde reint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peter Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 hvordan gjør man når det pulverlakkes og er det tingen på motorblokk. lure lure Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Motorblokk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå