javewl Skrevet April 1, 2006 Skrevet April 1, 2006 hehe... overledning vil si at det jorder en eller annen plass i bilen. Ikke godt å si hvor... Du må nesten få noen som kan dette til å se litt på det
Ballder Skrevet April 2, 2006 Skrevet April 2, 2006 Du må vel "fake" de orginale parklysene vil jeg tro. Mulig det kan gjøres med motstander montert på ledningen som tenner angeleys'a. Antar at de ledningene som gikk til parklys tidligere, nå går til angeleys! (forøvrig fremdeles parklys det) Er det dioder som ler i angeleyes'a dine, så tror jeg du må gjøre det slik for og lure Check'n til lese vanlige pærer. Har med motstand og gjør vet du. Orginalt så er en røket pære lik null i motstand, hvilket check kontrollen bruker som ref på pæresjekk! Dioder har liten motstant!
TronniE46 Skrevet April 2, 2006 Skrevet April 2, 2006 Åssen type Angeleyes har du kjøpt? Og hvilken kobling brukte du? Monterte angeleyes på min E46 uten problemer.
Bjørn 320 Skrevet April 2, 2006 Skrevet April 2, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14997 Les denne, nederst i første posten...
bmw_e46 Skrevet April 2, 2006 Forfatter Skrevet April 2, 2006 tusen takk for alle svar, men for å være helt ærlig så ble det der akkurat som om noen snakka afrikansk med meg!! er det noen her inne som kan få fiksa det.. holder til i oslo.. skjønte ikke helt hva du mente med "ler".. mente du at de blinker.. for det gjør de!!! takker for all hjelp på forhånd
bmw_e46 Skrevet April 2, 2006 Forfatter Skrevet April 2, 2006 kjøpte mine fra ebay.. hadde sånn høydejustering som jeg da mista.. i displayet lyser det nå at det er no gærnt med takelysa mine!!! skjønner ikke bæret av dette ass
bmw_e46 Skrevet April 2, 2006 Forfatter Skrevet April 2, 2006 vet ikke hvilken merke det var for å være ærlig, men disse går hvertfall i ett med blinklysa.. de selges på ebay.. jævla kule!!!
TronniE46 Skrevet April 4, 2006 Skrevet April 4, 2006 Kan du legge ut bilder av hvordan du har koblet det?
bmw_e46 Skrevet April 5, 2006 Forfatter Skrevet April 5, 2006 har ikke helt skjønt det med å legge ut bilder, men nå har jeg fått ordings på det.. skal kjøpe to motstander på 4 ohm pr så fikser en kompis av meg det for meg!!!
Ballder Skrevet April 5, 2006 Skrevet April 5, 2006 Du må vel "fake" de orginale parklysene vil jeg tro. Mulig det kan gjøres med motstander montert på ledningen som tenner angeleys'a.
bmw_e46 Skrevet April 5, 2006 Forfatter Skrevet April 5, 2006 takker for all hjelp dere har gitt meg her på forumet.. du fikk rett ballder;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå