Gå til innhold

S: Originale lykter til E36 sedan m/ CCFL ringer selges


Lien
 Share

Anbefalte innlegg

Et sett originale lykter til E36 sedan m/ CCFL ringer selges (en ring er defekt men er bare å bestille på Ebay).

Skal kjøpe meg FK lykter så jeg må se om jeg får solgt disse først.

Høystbydende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sett originale lykter til E36 sedan m/ CCFL ringer selges (en ring er defekt men er bare å bestille på Ebau).

Skal kjøpe meg FK lykter så jeg må se om jeg får solgt disse først.

Høystbydende!

dyrt å kun bestille en:)

det fekk eg oppleva hehe..

so no har eg 1 i reserve:)

men eg syns CCFL er mykje finere ennn hella sine eg men... tøft med store ringer som fyller ut lyktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dyrt å kun bestille en:)

Neida! Det er mange selgere på Ebay som selger en og en ring for $25 men du må jo regne med litt frakt og da, så blir fort 200-300 kroner.

Selv om du ikke vil ha CCFL ringene så er det jo bare å koble i fra disse og bruke de som vanlige lykter igjen (sette inn nye parklyspærer).

Noen som er interessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey. Ny status på lyktene. Ringen som tidligere er blitt sagt at er ødelagt er ikke det (var bare litt kaldt), den lyser bare littegrann dårligere enn de andre (ikke av betydning).

Selger begge lyktene som er HELT strøkne uten noe steinsprut eller riper til 1000 kroner!

Hvis du ikke har tenkt til å bruke CCFL ringene er det bare å dra ut ei kontakt så har du et sett originale lykter til en VELDIG billig oenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...