Syk-O Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Ønsker å kjøpe en dynamo til e34 24v! Helst Bosch! Trenger ny da jeg har valeo dynamo med fucka spenningsregulator. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 hvorfor ikke bare kjøpe ny spenningsregulator? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syk-O Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2006 er vel ikke bare å bytte på valeo dynamoene etter hva jeg har forstått... Eller...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 www.knoks.no Ring der i morgen å hør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syk-O Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2006 Har hørt på forskjellige verksteder og hørt om kun regulatoren kan byttes, men de fleste sier at det ikke går. Andre er ikke helt sikkre.. Ingen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Har hørt på forskjellige verksteder og hørt om kun regulatoren kan byttes, men de fleste sier at det ikke går. Andre er ikke helt sikkre..Ingen som har erfaringer med dette? Jo dem kan byttes,bare skriv av nr som står på dynamoen(under) å ta med det til bmw så for du regulatoren..bytta den på min for halvt år siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syk-O Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2006 Var det på en valeo dynamo? Jeg vet at bosch dynamoer er mye enklere å bytte regulatoren på siden den er på utsiden av dynamoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Var det på en valeo dynamo?Jeg vet at bosch dynamoer er mye enklere å bytte regulatoren på siden den er på utsiden av dynamoen. ja var valeo,sitter rett på innsida da,er bare å nappe ut en ledning eller 2 og montere ny,hvis du har deksel bak der så må det av oxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Bytta dynamo på min E34 på Fredag! Spenningsregulator er svindyrt, 1300- 1400kr . Siden jeg fikk tak i ny til 2155kr, så syns jeg det var like greit å bytte hele dynamoen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Bytta dynamo på min E34 på Fredag! Spenningsregulator er svindyrt, 1300- 1400kr . Siden jeg fikk tak i ny til 2155kr, så syns jeg det var like greit å bytte hele dynamoen . åssen merke er detta? hvor fikk du pris hen? jeg kjøpte min spennings regulator på gamle morris for ca 5-600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 kjøp en brukt en i fra www.koed.dk.. jeg har gjort det. det kosta meg 350,-NOK for en 140amp dynamo my hump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Var Valeo som satt i, fikk tak i Bosch til den prisen på Mekonomen. Morris skulle ha 980kr + mva for spenningsregulator, og rundt 3650kr for dynamo. Broren min er lærling på Morris, så jeg hadde fått 25% rabatt, men det hadde alikevel ikke blitt billigere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Var Valeo som satt i, fikk tak i Bosch til den prisen på Mekonomen. Morris skulle ha 980kr + mva for spenningsregulator, og rundt 3650kr for dynamo. Broren min er lærling på Morris, så jeg hadde fått 25% rabatt, men det hadde alikevel ikke blitt billigere! Jøss det var da rart,jeg fikk oxo rundt 25-30% rabatt ,merkelig at dem varierer såpass på oppgitte priser... men jeg fikk oppgitt at det var noen forksjellige av dem oxo så kan jo være at din var mer fanzy enn min da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dingy Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 funker Huco sin regulator på Valeo dynamo'en? Sitter med regulatoren/børstene fra Valeo'en i hånda her nå, og når jeg sammenligner med bilder av Huco sin på nettet så ser alle fester/børster ut som sitter helt likt!? .... Den er jo mye billigere å lettere å få tak i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iceybear Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 da går det vel da, har du delenummer? sitter i samma båten sjøl.. valeofaenskap...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå