Lien Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Sjekker litt rundt FK angel eyes om dagen og klarer ikke bestemme meg om jeg skal ha med sort bakgrunn eller med krom bakgrunn. Kanskje noen her kan poste bilder av bilene sine og noen synspunkter som dreier meg mot riktig retning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JJ_Cool Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Jeg har krome, ser veldig bra ut på min E-39.... sammen med krom speil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Har også krom, syns det er helt greit. Sikkert tøft med svart og da, tenkt tanken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2006 Har også krom, syns det er helt greit. Sikkert tøft med svart og da, tenkt tanken.. Er det FK sine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2006 Blir FK sine angel eyes levert med høydejustering? Er litt kjedelig å ha det i "cockpiten" på bilen men man får ikke brukt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 dæng...tenkte feil jeg, sorry! Hella sine det der, men krom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Kan det være noen tvil da... FK sort he he Så jo greit ut før også da, men holder på sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Støtter IS BEEMER. Sort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 sort er kulest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 jeg syns krom er penest men det har veldig mye å si hvilken farve du har på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 sort definitivt, då beholder lyktene litt av "orginal look'en" og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Sort, helt klart. Og nei, de har ikke høydejustering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Har også krom, syns det er helt greit. Sikkert tøft med svart og da, tenkt tanken.. En ting, er det din bil? Råeste E36 jeg har sett, EVER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2006 Sort, helt klart.Og nei, de har ikke høydejustering. Synd at de ikke har høydejustering men snakket med autoshinoshop.no i sta og de sa at det var mulig å bruke opp igjen høydejusteringa fra de gamle lyktene. Er det noen som har gjort dette før? Ser nok ut som det blir sorte meg og da gitt Om jeg bruker blinklysene det gjenstår å se om det passer bra på min calypsorot bmw Ellers blir det nok originale blinklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 ...klart du må ha svart, det er då dei runde lyktene kjem fram! (det er varemerket til BMW) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå