Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okey. Nå har jeg ikke noe instrumenter slik at jeg ser ladetrykk eller div.

Bilen drar godt på ca 1800-2500omd. Så da funker vel turbo slik den skal.

Skrevet

Olje røyk, høgare olje forbruk enn normalt, skru av innsugnings-slangen på turbo og sjekk om det er slakk i akslingen.

Skrevet
blir slange med nr 1, og slange klemme med nr 5. (slangen som går inn forran på turboen)

Nei, nei, nei..

Den du tenker på der er ut fra turbo og inn til intercooler.

Den vises ikkje på bildet, men det er den som går fra luftfilteret og inn på turbo i fremkant.

Skrevet
Hehe!

Noen som har erfaring med KCR bokser?

Har kcr i min A4 tdi....

Får litt mer drag, men ryker og soter mer....

Er selv litt engstelig for å kjøre med det da det vil sikkert lege seg sotbelegg....

Chip er vel det beste uansett om det koster noe mer.....

Box: +billig +kan fjernes raskt + kan justere HK

- ryker/soter - bruker mer drivstoff - lurer motoren/hjernen

Chip: + Ikke så helseskadelig for motor + alle parametere blir riktig +mer effekt

- litt dyerere - kan ikke fjernes

Skrevet

Hadde en passat tdi ifjor som turboen slutta å ladde etter ca 2500omd. og spes når den fikk motstand.

Det var ikke turboen bytte luftfilter boksen så funka den fint igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...