Gå til innhold

Farlig selger på QXL!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er lov å selge en hagle også, og den kan man skyte noen med...

Sier noe der ja..

Ja, men den må registreres, og da kan man bruke registeret til å finne ut om hvem som har det kal. når det er begått en ulovlig handling med våpen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat:

NB må ikke brukes til kriminelle handlinger !!!!!!!!!!!!!!!!

Haha.... Jaggu er han dom i hove han dar!

d o m ? se hvem som snakker nå 8)

Viss du lese heile setningen så ser du kanskje at det er dialekt, men det er vel kanskje for mykje å forventa av deg at du skal skjønne det? Kanskje det er du som er D U M???

Dessuten har vedkommende dysleksi, så synest ikkje du skal mobbe vedkommende for skrivinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange ting som selges da som ikker lov og bruke..feks trimsett til moppe,hagle,og skytevåpen(til ran og andre ulovelige handlinger) ,pocketbike,goped,osv osv lista er lang..men er litt enig at det ikke er så greit at det selges verktøy som gjør hverdagen enklere for biltyver og annet pakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men til deg Eriklepe:

At han skriver: "NB må ikke brukes til kriminelle handlinger !!!!!!!!!!!!!!!! " betyr jo ikke at kundene hans IKKE bruker produktene hans til nettopp det.. :?

...ææ nei! :wink:

Når foreldrene drar bort sier de til barna: Ikke putt erter i nesa mens vi er borte, hva gjør barna da???

Putter erter i nesa.. Er jo nesten å be om at folk bruker det til kriminelle handlinger..

Men på den andre side, om noen vil stjele bilen vår, så får de det vel til uansett om de har denne eller ikke.

Fordelen er kanskje at denne setter ikke så mye spor etter seg( ødelagte dørlåser etc...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me har ein del "morsomme" lova her til lands. For eksempel politiradio. Før var den lov å kjøpe, eie men ikkje bruke... E so jævli bra. KA FAN E VITSEN ME Å KJØPA EIN DÅ????

Kjøpe jo ikkje ein politiradio for å sjå på den. Politiet må jo skjønna at den blir brukt...

Det blir jo det samme som radarvarsler. Den dagen eg blir stoppa og har den i vinduet skal eg sei: Eg har kjøpt den og eg eige den for det er lov. Men eg bruke den ikkje, for det er ikkje lov. Eg er ikkje kriminell. Eg følge berre lovane de lage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder den politiradioen, så er de lov å kjøpe, og de er lov å sitte å lytte på hjemme i stua.

Det som ikke er lov, er å ta de med i bil, for å lytte etter kontroller..

Men må nok si meg enig med de fleste her inne: Norges lover, er ikke bare norske, de er meningsløse mange av dem! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemmer at det er lov å lytte nå. Men før var det ikke lov!

Sorry.. Så ikke dette du hadde skrevet: "Før var den lov å kjøpe, eie men ikkje bruke" :oops:

Min feil.. :)

Når jeg tenker meg om, så var det jo diskutert litt i media dette med politiradio for ett par år tilbake, anngående hva som var lov å og ikke lov med den, og da ble vel reglene for dette endret til det de er nå? eller er det jeg som husker feil nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...