bimmerdude Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Er de termostathusene som BMW nå selger av plast eller aluminium til M50/M52? Eller er det bare 3. parts deler som er av alu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 ege fekk plast.. .. var vist det dei kunne levera berre trur eg .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Nå leveres kun plast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2006 Hvordan er holdbarheten på de nye i plast? Er det sånn at de sprekker hvis man skrur til for hardt f eks. Var de i metall tidligere på denne motoren? Noen som selger erstatningsdel i alu i norden? Er vel best å bytte den ut til alu for å være sikker eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Jeg skrudde til for hardt på mitt forige termostathus, og har erfart at disse plast-husene ikke tåler all verdens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Har lest at alu husene ble kutta ut pga irring, så på mitt i går og det var det hull ved slangestussen på.. (er jo dog 15år gammelt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 eg fekk mitt bytta på verksted å eg di berre kasta det på å lufta den.. sjekka ikkje om det var tett.. kjørte 10mil heim.. dagen etter såg eg under den hadde ein go del vann under seg. reiste da til nærmast verkstad å di tok kun nett borti slangen åden knakk rett av.. so godt det ikkje skjedde noe på vegen heim... hadde mista allt av vann da: ( huffaaa men da hadde di skrudd forhardt til men men ta å bytt slanger å so har du det nytt oxo.. eg har bytta det... du kan sikkert ta vannpumpa di samtidig åå.... so har du alt iorden til sommern. 1000kr på firma å so ere delene ... har du garanti på det oxo.. om det skulle ryka.. eg slapp å betala når detta rauk på min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Hvis de sprekker når de skrus til er det jo bare å ikke bruke kraftarmen så hardt, er det ikke? Så lenge pakningen / o-ringen er der så blir det tett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå