LarsMartin1985 Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Hei, har et Infinity Perfect 5.1 komponent system som jeg skal ha foran i min bmw 525tds.. går dette rett inn uten å måtte gjøre noe? eller må jeg bytte til høytalere med mindre oppheng? (mellomtone bygger 6,5cm) hvis jeg må bytte til anna frontsett hva passer rett inn eventuelt? Lurte også på om det er 2x tweetere og en mellomtone orginalt? MVH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Jeg hadde akurat dørtrekket mitt av, der var det høytaler + en tweeter. Men jeg har telefon, og da er den store høytaleren utstyrt med dobbel spole. en for stereo og en for telefon. Så skal jeg bytte høytaler så må jeg knote det til for ikke å miste lyden fra telefonen. Vet ikke om det er relevant fore deg, men....... Mye om stereo i E39 her under tips&trix http://www.bmwtips.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsMartin1985 Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2006 Jeg har ikke telefon, men navigasjon med aktiv høytaler pakke (12 høytalere og sub og forsterker) Må fjerne alt dette før jeg setter inn noe nytt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå