Sperre Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 nå er endelig sommerdekka på!! Har du gule kalippere eller er det Koni demperne jeg ser på det bildet ? Uansett pen bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Skikkelig fin bil og bra valg av felger, gratulere Sikkert noen gule sinnsyke ferrari bremser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Det er vel heller at bremseskivene har litt overflaterust pga at han har vasket bilen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 19, 2006 Forfatter Share Skrevet April 19, 2006 Det er vel heller at bremseskivene har litt overflaterust pga at han har vasket bilen.... korrekt men planen er å lakke kalipterene gule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Vil ikke heller lakkere de røde da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 19, 2006 Forfatter Share Skrevet April 19, 2006 jo,røde eller gule kaliptere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Fete felger. Røde kalipper er nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 19, 2006 Forfatter Share Skrevet April 19, 2006 da skal jeg se om jeg får tak i rød kalipterlakk.min fetter har nemelig og sort bil,med gule kaliptere,så han blir sikkert ikke så happy hvist jeg hermer etter han... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå