shadow Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Har en e36 91 mod, og innteriøret i denne bilen er noe av det dårligste jeg har vært borti. Setene og dash-borde osv. er ok, men spesielt dørtrekka, deler av taktrekket og spesielt dørhåndtakene er elendige, virker som det er dårlig sammenskrudd. De er helt løse, de har flere ganger løsna helt når folk skal lokke igjen dørene, ( dette gjelder bare foran) Flere bekjente har det samme prob. Er egentlig ganske surt, for det er med på å betraktlig nedsette kvalitetsfølesen, som ellers i bilen er ganske bra. Noen som har tips el. deler de samme erfaringene ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Har problem med at dørhandtaket i førerdøra er øydelagt..menmen, ellers ikkje noko spess, det er ein compact da er berre ein go grunn til å kjøpe eit komplett skinn interiør hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas4 Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 møkkabil og møkkabil fru blom.. Beregnet levetid på en bil er vel ca 5 -7 år i det store utland, men her i Norge takket være hissige avgifter må vi ha dem lenger. Din bil er tross alt 15 år gammel ting har lov og være litt "sletent" da.. enig?? Egentlig er det knall gode biler skal jeg si deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shadow Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2006 vet den begynner å bli gammel, men synes at en enkel sak som dørhåndtak ol. burdte holde litt lengre... hver gang jeg skal lukke døra tenker jeg på det... hehe er litt skipt når man opplever bedre innteriør kvalitet i en 86`mod nissan micra som koster 1/6.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Har ikke noen problemer med min E36. er fortsatt meget fornøyd etter å ha eid bilen i et år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 ta med i betraktningen at din bil,som 91`er det første året de lager e36,så da hadde de nok litt " barnesykdommer".jeg hadde en 94`320i og hadde ingen problemer med verken interiøret eller noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Er sikkert litt fra bil til bil, eg er vertfall kjempe fornøgd med bilen.. litt repersasjoner er det jo på alle blir som drar på åra, så det er nok ikkje til å unngå på ein gammal bil uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 er kjempe fornøyd med min 320ci også 93 mod. herlige biler å ha mer å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 er det dørhåndtaks rammene som løsner? da er det bare å kjøpe nye var sånn på min 92 318is og. Ramma datt av på passasjer sida når døra ble lukket litt hardt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Eg har '91 modell, men har ikkje opplevd nokon av dei problema som er lista opp...eg er storfornøyd med bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Interiøret på E-36 er dårlig. Har skifta utallige dørtrekk til de bilene. Spesielt Coupen som er plaget med løse dørtrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 det er greit at bmw e36 har sine små problemer som alle andre bilmerker, men å kalle det en møkkabil er vel å gå litt langt bare for at no dørhåndtak løsner. ingen bil varer evig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 har problemer med det jeg osgå.. men det er en bagatell sak.. ikke en møkkabil av den grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 må regne med litt småtteri.. sånn som dør håndtaket, det har skjedd med min å det, men det var ikke akkuratt vanskelig å fikse! den detter virkelig ikke av igjen på bil'n min!det skal mye til!! men, har vært litt små plukk av å til, men det er det da med alle biler! kjempe gla i e36'n min j!! kjempe god bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Track Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Kjenner meg godt igjen i det som nevnes her. Har en '91 E-36 med løse dørtrekk foran, og vindusheisen foran på begge sider trenger også en justering......hehe. I tillegg er hanskerommet skjevt.......merkelige greier. \\T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå