Gå til innhold

Ødelagt motor?


VillKapping
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje dynamoen som er gåen. Da vil ikke batteriet få nok strøm og motoren vil stoppe.

Men da skal ladelampa lyse hvis dynamoen er dårlig.

Satser på dårlig batteri eller dynamo jeg.

Har du ikke ett voltmeter så du får sjekket spenningen på batteriet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dynamoen? Problemet her er jo det som skjedde på fredag. Er tom for strøm nå, men det er fordi den har stått med lysa på og prøvd å blitt startet et par ganger. Har ihvertfall tauet den på Sulland bil nå så får de se på det og sjekke det når de får tid. Drittnervøs.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg pratet med Sulland bil. Garantien er på 2 år eller 100000 km. Min har gått 78000 km så det var ihvertfall positivt. Men ettersom det ikke er fulgt service så trodde de det var vanskelig å få noe på garantien.. :cry: De skulle se på den på formiddagen i dag så oppdatering kommer snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ikke bra ut,håper det går bra og at det kun er en bagatell :D

De at servican ikke er fulgt kan være skummelt, bilen kan jo være gått mye lenger enn tellern står på+det med garantien da :(

ka med regreim/kjeda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem med at bilen er gått mer enn km-telleren heldigvis. Bilen har som sagt før vært demobil hos Stenshagen i 1 år og eieren som har hatt den siden da kjenner jeg godt. Så heldigvis ikke noe problem der. Får nesten håpe det er reg. kjede. Er vel omtrent livstidsgaranti på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått dommen.. Var veivhusventilasjonen som hadde fryst.. Ikke spør meg hva det er eller hva den gjør.. Dette må skiftes, 1200 kr i deler, og det må også skiftes olje og filter. Det var også en sjans at jeg kunne få dekket dette fra BMW Norge! Ble lettet nå ja.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre det bare var en bagatell. Ble rent nervøs her jeg satt og leste jeg også...

Klarer overhodet ikke å slappe av jeg, om det er noe galt med bilen. Har nesten problemer bare den er skitten... :lol:

kjenner meg veldig igjen der. Har stått opp tidlig noen ganger for å vaske bilen før jeg dro ut.. (kl 0700) det grenser jo til å bli helt sprøtt... men men ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Ble utrolig lettet jeg og nå.. 8) Hehe.. Trodde det bare var meg som var så nøye med bilen. Blir jo mobbet for at jeg er så forsiktig og nøye! :evil: Folk får gjøre hva de vil med bilen sin, men vis respekt for at jeg vil ha min strøken!! Mulig du har rett Mr Tran, men jeg vet ikke hva dette er. Ringte en gammel BMW gud som har vært verksmester på BMW for 15 år siden. Han sa faktisk at han trodde dette var fryst veivhusventilasjon.. Litt over snittet interessert da.. hehe.. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...