Gå til innhold

noen i steinkjær med E36 her? HJELP!

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen snille snille søte og greie BMW E36 eiere her som kunne gjort meg en tjeneste????????

du må bo i steinkjær og ha BMW E36...skal kjøpe felger, men er usikker på om de passer...passer alle biler med 5 bolter sier eieren...

vær så snill, eieren har felg klar for prøvemontering!!

HELST I DAG!!

legg igjen tlf nr hvis DU har mulighet! STEINKJÆR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det forøvrig høres ut som en meget useriøs selger, når han ikke vet at det er ikke bare hvor mange bolter bilen har som teller..

Det andre som er VIKTIG og som VARIERER er:

- Innpress

- Senter

- Boltene

Avhengig av alt dette, vil avgjøre om det er mulig å montere den på bilen din eller ei. Noen ganger går det an å kjøpe produkter som gjør at det er mulig, selv om det er feil til din bil (les: senterringer, spacere, etc), og andre ganger er det umulig.

Vær varsom på selgere som ikke vet engang hva det er de selger :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke heller be eieren om å fortelle hva slags bil de har stått på før?

Kan jo være det er noe sånn multiboltsirkelcrap, men er det noe å satse på?

Selger må jo uansett klare å kikke inni felgene og lese av tallene som står der. Prøvemontering er da ikke nødvendig for å finne ut om de passer så lenge du vet alle specs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, skal lese nærmere neste gang, bare tenkte jeg skulle spare deg for litt brydderi. Passat felger har ikke samme boltsirkel som E36 og de vil dermed ikke passe. Svarte på tråden din fordi jeg tenkte at det kanskje var like greit å finne ut at felgene ikke passer, uten å måtte prøve felgene på bilen (forutsatt at felgene ikke har "multiboltsirkel")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...