henry Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Skulle hatt noen nye gulvmatter da de jeg har begynner å bli en del slitt. Så at gs bildeler hadde disse: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/5043.jpg Pris 2562,50 kr Kikka litt på ac-schnitzer sin nettside i tyskland der jeg fant tilsvarende: http://www.ac-schnitzer.de/shop/pd-1792 ... egoryId=16 Pris: 158,- Euro * ca 8kr = 1264,-kr Blir dette korrekt utregning? Dette er jo en vesetlig prisforskjell, noen som kan anntyde hva frakt og om det kommer toll på dette i tilegg, det regner jeg med i og med det er Norge det er snakk om? Så det var mulig å beregne frakt i linken, men da i €? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 der Versand erfolgt per DHL. (Achtung: Versand nur innerhalb Deutschland!) ser ikke ut til at de sender utenfor Tyskland dessverre..... MVH TommyL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Under er et annet alternativ. Disse sender worldwide. Pris for frakt er $59.95 + prisen for selve mattene $24.00 = $83.95 = NOK 562,- Får du samtidig selger til å sende som "gift/gave", slipper du tollgebyret samt betaling av moms. Merk at dette ikke er noe jeg oppfordrer til! Skal du gjøre alt lovlig, blir komplett pris: 562,- + 25% mva + tollgebyr på ca 150kr. Dette blir da samlet ca. 850 kr. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/92-98-BM ... 4527QQrdZ1 Merk samtidig at disse mattene ikke har hull til å feste i de originale "festedingsene". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 vil ikke ha kjøpt av en selger med så lav prosent fornøyde kunder! har et sett "m" matter som er brukt et par mnd som jeg kan selge deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2006 ok, takker for gode svar! Om jeg bestiller herfra, må jeg da oprette en slik pay pal konto? Noen som har hatt problemer med selgere fra ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 ok, takker for gode svar!Om jeg bestiller herfra, må jeg da oprette en slik pay pal konto? Noen som har hatt problemer med selgere fra ebay? Har aldri hatt noen problemer. Lag deg en PayPal konto, så er alt mye tryggere også. Viss du skal bestille fra Ebay, er det lurt å se på antall tilbakemeldinger, om selger har egen "butikk" osv. Jeg føler meg iallefall endel tryggere da, og som sagt, har jeg aldri hatt noen problemer da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå