bmw-m5 Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Noen som vet hvor man kan få tak i BMW tepper, lamper, gardiner osv... Eller om det i det hele tatt finnes...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 prøver igjen, siden denne ikke hadde det jeg trodde den hadde forrige gang www.koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Koed har ikke noe av dette. Seriøst, BMW gardiner? Lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 .....håper det ikkje eksisterar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Tipper jeg hadde fått høre det om jeg hadde hengt opp BMW-gardine i stua Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 dæven det var en plan Bmw gardiner haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Har sett noen tallerkner med kopi av BMW emblemet under, men det var noe billige greier fra Kina. Har ikke noen sammenheng med BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Tipper jeg hadde fått høre det om jeg hadde hengt opp BMW-gardine i stua Jeg og...hehe, dama mi ville fått hjertestans, og jeg ville fått sex-nekt i minst ett år (kanskje på livstid), hvis jeg hang opp BMW gardiner i stua... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 he he var ikke så poppis når jeg dro opp bmw serviettene når jeg dekket til julemidda heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 HAHA......BMW servietter skal jeg skaffe meg når svigers kommer på besøk. Hvor handler man det, Kjell Rune? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 jeg fikk mine når jeg var innom gs en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 he he var ikke så poppis når jeg dro opp bmw serviettene når jeg dekket til julemidda heller hehehe Har nok spist middag alene i garasjen hvis jeg hadde gjort noe sånnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 BMW sengetøy. Det er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Hehe! Dama kjøpte faktisk Ferrari sengesett som valentingave i fjor. Var vel mest på moro, og vi har fortsatt ikke hatt det på... Ellers så er det jo obligatorisk med vannkoker /Kaffetrakter / Brødrister fra Porsche. (Siemens, designed by Porsche) Har vannkokern, og den er lekker! Hva med BMW ølbrikker? Passer jo genialt med rondellen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 ":3b22iuqr]Ellers så er det jo obligatorisk med vannkoker /Kaffetrakter / Brødrister fra Porsche. (Siemens, designed by Porsche)Har vannkokern, og den er lekker! Her i huset fins hele serien. Fint design på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå