wheelman Skrevet Mars 12, 2006 Skrevet Mars 12, 2006 Jeg har problemer med takluken på min 320 copue. Den går veldig trekt. noen ganger går den bare et par cm... akkurat som d er mye motstand et sted? så at skinnene som den skal gli på var ganske tørre, kan dette være problemet? eller kan d være at den ikke får nok spenning? bryteren? håper noen har vært borti det samme problemet og kan gi meg litt starthjelp:)
nokiaas Skrevet Mars 12, 2006 Skrevet Mars 12, 2006 Søk litt. Se her fks. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=17844&highlight=
glemyhr Skrevet Mars 16, 2006 Skrevet Mars 16, 2006 Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd å smøre opp motoren og vaierne. Kan ofte gå litt tregt med tiden...
Kjell Rune Skrevet Mars 16, 2006 Skrevet Mars 16, 2006 jeg og stemmer på den smøre opp teorien ass. kan jo hende motoren begynner og bli slitt, men smøring er nok første pri.
Lien Skrevet Mars 16, 2006 Skrevet Mars 16, 2006 Kan og være at wirerne har forflyttet seg bitte litt fra hverandre slik at du får en brytning som gjør at det går tungt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå