SiggenK Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2006 Faen! ;p Små kjip skrive leif detta der! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Tøff signatur du har forresten Du er kansje en av dem her på dette forumet som hadde lappen i kortest tid før du mistet den? Skulle ha vert en Hall Of Fame på akkuart det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Skulle ha vert en Hall Of Fame på akkuart det eventuelt en Hall of Shame Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 hehe..litt morsom skrivefeil ja... men om du har rå til det så hørtes det stilig ut... du for lage et "motor bord" i tillegg for å få det til å matche... så kan du jo lage noen skulpturer så blir det komplett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2006 Nesten 2 mnd er ikke såååå gale da Eksos! ;p Mudern lurte på hvor for jeg skulle bruke 2500,- på vegg pynt. Da pekte jeg på ene bildet i stua å spurte hvor mye hun hadde betalt for d bildet! 5000,- sa hun! Hvorfor ikke bruke halv parten på noe som passer min smak, når hun bruker så mye penger på et bildet!? Dessuten må du ha mange bilder for å fylle like stort areal på veggen som felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Nesten 2 mnd er ikke såååå gale da Eksos! ;pMudern lurte på hvor for jeg skulle bruke 2500,- på vegg pynt. Da pekte jeg på ene bildet i stua å spurte hvor mye hun hadde betalt for d bildet! 5000,- sa hun! Hvorfor ikke bruke halv parten på noe som passer min smak, når hun bruker så mye penger på et bildet!? Dessuten må du ha mange bilder for å fylle like stort areal på veggen som felgene! Genialt tenkt!!! Dette må jeg teste en dag (Pappa kommer nokk garantert til å lese dette og gjennomskue meg men ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Nesten 2 mnd er ikke såååå gale da Eksos! ;pMudern lurte på hvor for jeg skulle bruke 2500,- på vegg pynt. Da pekte jeg på ene bildet i stua å spurte hvor mye hun hadde betalt for d bildet! 5000,- sa hun! Hvorfor ikke bruke halv parten på noe som passer min smak, når hun bruker så mye penger på et bildet!? Dessuten må du ha mange bilder for å fylle like stort areal på veggen som felgene! Jeg betviler at felgene dine stiger i verdi med mindre du får Torsheim/Eikaas/Holmefjord/motsfelt whatever til å signere de for deg og kalle det kunst:) Tipper din mor kan selge bilde for minst samme pris, med mindre det er kjøpt på living/ikea etc... Så med andre ord, billedkunst er en investering - og mange ganger en lønnsom en. Se bare hva munch-samlingen til Olsen gikk for! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Går ut fra at du er ungkar . Et sånn forslag hos meg hadde nok ikke gått hjem hos min bedre halvdel . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2006 Tehe.. Dama blei FLY forbanna når ej foreslo det! Hunne ville aldri, ALDRI komme på besøk igjen dersom jeg realiserte planene! ;p Bildet til mudern er av en ukjent kunster, og er av hjem byda hennes, Ørsta.. De store pengene tviler jeg på hun tjener! ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Hvis det blir krig med det motsatte kjønn så tror jeg ikke det er så aktuelt, med mindre dem skal ut anyway i nermeste fremtid, da kan det jo være en god metode.. Så en kar som hadde murt inn felger i grunnmuren på garasjen, og plassert lys inni.. Meget fine utelys.. "Jeg var å kjøpte meg nye utelys; 16" chrom... " hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 jeg har 3 forksjellige felger på veggen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 bmwdude, ja for de er jo veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig fete;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 jeg har 3 forksjellige felger på veggen jeg har du bilde eller? jeg tar med meg båt propellen inn på rommet liksom, men sommerfelga... nei der går grensa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 tror jeg skal dekorere juletreet mitt med ledningsnett og et lite klartglass blinklys på toppen til jul neste år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 ahh.. det bordet var tøfft.... hvor kommer motoren fra? Husker bordet de laget av den Porsche 928'en i TopGear... den var også Tøff Et sånt bord driver jeg å lager Av Porsche motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå