Hakon Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 heldige deg... hvilken Motor da? keen på å lage en til meg også eller? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Litt info: Snakket med ham på bussen idag, og mente på at felgenne skulle komme idag.. 6 stk 17/18 toms felger, mellom 8 og 10 brede.. Alt dette kom på 2000 inkl. frakt Fin pris iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2006 Da har felgene endelig kommt! Kom på Fredag ja! ;p Legger ut bilder så snart som mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 heldige deg... hvilken Motor da? keen på å lage en til meg også eller? hehe 928 V8 Skaff meg motor, og det jeg trenger, gjør jeg det med glede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2006 Tenkte jeg kunne legge ut litt bilder av felgene.. Nyvasket å fine! ;p Alle er relativt strøkne, ikke mye å si på standen! Ligger i "rote gangen" enn så lenge.. Helt til Steffen får rotta seg bort med vegg festene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2006 Tror forresten at Rial felgen er 19".. Den er stooor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Konge bra, kule felger.. Generelt, kul idè! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Tror forresten at Rial felgen er 19".. Den er stooor! men rail felgen er ikke noe "blingBling" imotsetning til de andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2006 Nei, desverre! :'( Grå å kjedlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Hehe, jeg skal kom bortom med festa nå straks jeg.. Da blir det vell bra tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2006 Ingen med syns punker på bildene? ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 Som regel veldig lav W.A.F. på slike ting desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 heldige deg... hvilken Motor da? keen på å lage en til meg også eller? hehe 928 V8 Skaff meg motor, og det jeg trenger, gjør jeg det med glede er noe å tenke på egentlig. Hva koster det med en defekt 928 motor da tror dere? hva veier den egentlig ? Om man tar av alt av deler og slikt... Sleng ut et bilde av din, når du er ferdig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 kor tok bildene veien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 kor tok bildene veien? glem d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå