propan Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Da må du hive den innen morgendagen er slutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 eventuelt levere bilen før juli og slippe unna med halve avgifta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 men så lenge bilen skal på søpla og skiltene er makulert trodde jeg at jeg slapp unna årsavigift selv om jeg leverte et par dager etter nyttår...?? heia norge!!!blir så forbanna! trodde årsavgiften måtte betales vis bilen skulle ha skilter på igjen? edit: har vist 1 dag på meg ja... Alle som var registrert som eier av et kjøretøy som var påskiltet 1. januar er avgiftspliktige selv når kjøretøyet er vraket så lenge vrakingen fant sted etter 15. mars. Leveres kjøretøyet til godkjent vrakplass før 15. mars, bortfaller avgiftsplikten. Leveres kjøretøyet til godkjent vrakplass etter 15. mars, men før 1. juli, vil skyldig halv avgift bli tvangsinnfordret sammen med eventuell tilleggsavgift. Avgiftsplikten gjelder fullt ut for kjøretøy som tidligere bare har hatt personskadeavgift, intet bortfall eller halvering av avgiften ved vraking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå