gdf Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Dette er nok et meget dumt spørsmål, men hvordan i ... får man ut grøftelyset i M3 fangeren så man får skiftet lyspere?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Det er en hendel i bakkant av lykta (i selve lykterammen). Dra i den, så kommer lykten ut fra rammen og du kan skifte pæra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Det er et lite hull på siden av lyktene der du kan stikke inn et flattjern e.l. Da treffer du hendelen som låser lyktene. Når du treffer den rett spretter lyktene ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gdf Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2006 hmm, ja det var slik jeg forstod det også utifra brukerveiledningen som er på tysk (jeg kan ikke tysk). Jeg får rote litt til med skrujernet for å se om jeg treffer. Det er 55W H1 disse lyktene bruker ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 55W H1 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gdf Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2006 Jau, da var det gjort... en del rot og leting etter det låseklipset, når man først traff var det en grei affere. Takk for hjelpen folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå