Jarle Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Noen som vet om denne er å få koblet bort? Vet man skal bruke belte, men hadde vært greit å slippe den lyden bare en skal flytte bilen litt... Dette gjelder en 05' 1-serie... Vet at til bla Mondeo så gjør man noen visse ting så blir lyden borte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 bruk beltet fra passasjer siden..til å sette i "låset".. (hvis du kjører alene) funker på andre biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Det sitter en bryter i setet som føler av om det sitter noen der. Alarmen skal bare virke da. Denne bryteren kan sikkert kobles fra. Mulig dette kan programmeres av BMW også ettersom det er så ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2006 Ja, hender jeg bruker passasjer beltet... men ser litt mongo ut da Får sjekke under setet om det er en kontakt eller noe der som sikkert bare er å koble ut... Takker for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Det sitter en bryter i setet som føler av om det sitter noen der. Alarmen skal bare virke da. Denne bryteren kan sikkert kobles fra. Mulig dette kan programmeres av BMW også ettersom det er så ny bil. Heilt sikker på at det er ein slik brytar i førarsetet? Skal tross alt sitte folk i dette setet så lenge bilen er i gang, så eg har mine tvil... Har i allfall sett at bl.a Volvo kun har brytar i passasjersetet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Det er nok ikke bryter i førersetet nei. Hva er vitsen? Som han andre var inne på her så kan jo ikke bilen kjøres uten at det sitter folk der, så den belte-alarmen går nok på tenninga. Spør et BMW verksted om det er muligheter for å koble den ut på et vis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2006 Nei, det er jo sant... får vel sende noen mailer til diverse bmw verksteder og høre om dem har noen tips... flaut å ringe om sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 ihverfall på ford så går det ann å få fjernet denne varslinga ved å bruke en tester som verkstedet har så vil tru at det skal gå ann å få fjernet denne varsliga på samme måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 I enkelte biler(VW hvertfall) er det bare til å fjerne ett rele.. Du kan jo sjekke hva sikringa til den går på og.. Er det egen sikring kun til driden så er det jo bare å nappe den ut;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2006 Fikk svar fra en forhandler nå... Dette måtte gjøres med en BMW-tester og koster 925,- Da skal jeg nok klare og leve med lyden det lille jeg ikke har på meg beltet... Rart det ikke er noe samme opplegg som på vw at man bare bruker vag com som dem gjør gratis mange steder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Har hørt om en taxisjåfør som ville koble denne bort på sin E60. Da måtte BMW-verkstedet "søke" BMW i Tyskland om software for å koble bort dette. Måtte ha en god grunn... Og grunnen var jo at bilen ble brukt som taxi. Mye folk inn og ut og fram og tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2006 Hmm... da stiller vel ikke jeg så sterkt med noe god grunn tror jeg... uff, alt skal lages så vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Men hvorfor kan du ikke bare gjør det til en vane at du har på deg bilbelte? Er da ingen stor sak å dra på seg bilbeltet... Det er da ettertrykkelig bevist at det hjelper, og en ulykke kan skje selv om du bare skal en tur på butikken.... Men det er klart det er jo tøft å sitte uten bilbelte, elr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Det er jo litt morsomt å tenke på at BMW har kommet med dette først nå i de siste åra, siden Volvo begynte med det for ca 30 år siden, hvis ikke jeg tar helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Fikk svar fra en forhandler nå...Dette måtte gjøres med en BMW-tester og koster 925,- Det hørtes EXTREMT ut Skulle jo nesten bety at de bruker 1time på det, noe jeg omtrent nekter å tro! Jeg vill gått innom til ett ikke merkeverksted(mekonomen, bosch...) og hørt med dem om de kunne gjøre det. Hvis det er bare å gjøre det på testeren, er det fort gjort(10min), men det er ikke alle som kommer inn på alt på alle bilene.. Så ville spurt om det før jeg hadde bestilt noen time.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå