Ronny M Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 Fattern har kjøpt seg Toyota Avensis, og den har også sånn forferdelig pipelyd når man ikke har på belte. Det vil si, den hadde sånn lyd. Jeg tok med meg bilen til Toyota forhandleren og spurte om det var mulig å få koblet ut den varsleren. Jada, det var ikke noe problem. Han satt seg i bilen og vrei på tenninga samtidig som han holdt inne knappen til triptelleren. Han trykte og ordna litt til, og vips så sto det "off" i displayet i speedometeret. Da var beltevarsleren slått av. Det tok han 10 sekunder å fikse, gratis. Jeg kan aldri tenke meg at det er så veldig mye mer jobb å fikse det på en BMW.
Analex Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 Onkelen min kjører alltid uten belte pga. 2 av hans venner ble sittende fast i belte etter ulykker og døde. Den ene brente ihjel og han andre druknet. På hans Primera har han laget seg et metalstykke som ligner det som er på enden av beltet for å stikke nedi. Evt. klipp av en skrota BMW. Funker fett der hvertfall.
Ronny M Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 Onkelen min kjører aldri uten belte Du mener selvfølgelig alltid..?
KennyZM Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 Onkelen min kjører aldri uten belte pga. 2 av hans venner ble sittende fast i belte etter ulykker og døde. Den ene brente ihjel og han andre druknet. På hans Primera har han laget seg et metalstykke som ligner det som er på enden av beltet for å stikke nedi. Evt. klipp av en skrota BMW. Funker fett der hvertfall. i 9 av 10 ulykker er bilbelte en fordel, så det blir for dumt å si at det er farlig å ha på seg bilbelte. Jeg hadde med stor sannsynlighet ikke levd idag, hadde det ikke vært for bilbelte. Bruk bilbelte, det kan være forskjellen mellom liv og død!
Bimmerlars Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 Men hvorfor kan du ikke bare gjør det til en vane at du har på deg bilbelte? Er da ingen stor sak å dra på seg bilbeltet... Det er da ettertrykkelig bevist at det hjelper, og en ulykke kan skje selv om du bare skal en tur på butikken.... Men det er klart det er jo tøft å sitte uten bilbelte, elr? Er ikke sikkert han ikke bruker belte når han skal på f. eks butikken. Men om han f. eks skal flytte bilen hjemme i gårdsplassen. Kan være irriterende i lengden det, og dersom det er enkelt å fjerne dette, why not
Hylland Skrevet Juni 18, 2006 Skrevet Juni 18, 2006 Ein venn av meg hadde ein sensor i setet på bilen sin! Det peip og blinka som fan inntil setebeltet var tatt på. Dersom ein gjekk ut av bilen, så var det ikkje noko trykk på setet og dermed ingenting som peip og lagde lyd. Huska ikkje heilt kva bil dette var!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå