apriliamann Skrevet Mars 12, 2006 Skrevet Mars 12, 2006 Jeg har nå akkurat planslipt svinghjulet jeg skal sette på min m20b27 eta. Er jeg nødt til å balansere svinghjulet hvis jeg bare har planslipt det? Hva med hvis jeg letter det. da må det vel balanseres? Svinghjulet er fra en m20b25 89mod. Noen som vet vekta på dette svinghjulet? Motorn har også vært en automat tidligere, har dette noe å si for balansen? På forhånd takk!
e30 tic Skrevet Mars 12, 2006 Skrevet Mars 12, 2006 har litt vondt for å forstå at det er nødvendig å balansere etter kun plansliping av gripeflaten.er jo minimalt med gods som blir fjernet! men er sikkert noen her som kan gi deg et skikkelig svar på dette.
propan Skrevet Mars 12, 2006 Skrevet Mars 12, 2006 Husk styrelager til kassa i automatveiva di da Avbalanser så er du sikker,lever veiv,reimhjul,svinghjul og trykkplate så er alt helt 100%
apriliamann Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Skrevet Mars 12, 2006 Husk styrelager til kassa i automatveiva di da Avbalanser så er du sikker,lever veiv,reimhjul,svinghjul og trykkplate så er alt helt 100% Hva mener du med styrelager til kassa i automatveiva? Hva må gjøres?
apriliamann Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Skrevet Mars 12, 2006 ja motorn har hatt automatkasse helt til nå. hva må gjøres?
e30 tic Skrevet Mars 12, 2006 Skrevet Mars 12, 2006 følger nøye med på denne tråden eg også! er i akkurat samme situasjon, trudde eg hadde alle delene klare nå.. men lageret som sitter i veiva må altså byttes? (har ikke sett på dette enda)
propan Skrevet Mars 12, 2006 Skrevet Mars 12, 2006 Bruker du eta blokk og veiv som har stått på en automat som så skal være manuell så må du ikke bare bytte,men sette i ett styrelager i veivtappen. På automat er ikke dette lageret her. Sjekk dette da jeg kun er 99,99% sikker på lageret mangler.
apriliamann Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Skrevet Mars 13, 2006 er det det lageret som sitter på veivakselen innenfor svinghjulet? man slipper altså å ta av bunnpanna for å bytte dette?
propan Skrevet Mars 13, 2006 Skrevet Mars 13, 2006 Jada,midt i svinghjulet,i enden av veiva. Ett lite pinnelager. Sjekk at det er der,hvis ikke...ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå