Lien Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Legger ut en vårpuss tråd for å få opp stemningen for folket her inne! Jeg gleder meg som en unge til å komme ut i sola for å polere bilen nå, så jeg syntes dette blir bra for å få opp humøret Her kan du legge ut hva du skal gjøre for å få din BMW i "mint-condition" før sommeren, og kortsiktige planer som skal realiseres de neste månedene. Jeg personlig skal gjøre litt småpuss på bilen, og jeg starter vell i påsken tipper jeg: - Montere nye FK Automotive angel eyes - Polere bilen - Skifte olje og filter - Shine opp motorrom - Shine opp innvendig (full rens av seter osv.) - Modifisere eksosanlegg; Skifte ut fleksirør med rustfritt og henge potta lenger inn. - Pusse ned nederst i hjulbue og lakkere med tectyl (steinsprut) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 -Sette inn m50b25 maskinen som støver ned i e30en og få det godkjent(gjort på en formiddag, jadda.) -cabben skal få ny clutch og "effekt"anlegg -dieselen skal få nye bremser(autolaten spiser de opp) og litt sandblåsing her og der(saltet spiser den opp). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Gleder meg også til vårpussen. Skal legge den til påsken hadde jeg tenkt. Da bør det jaggu være snøfritt ellers går jeg amok med Har ikke så mange planer, men den vanlige vårpussen med vasking inn-og utvendig, samt polering er jo en nødvendighet. I tillegg skal jeg ha et skifte av olje og filter om et par uker samt få noe annet småtteri fikset. Har også tenkt å få nye frontblinkere på, eller modifisere de jeg har ettersom Koed sliter med å få tak i de lyktene jeg ønsker Skal også ha på tåkelys i klarglass. Da gjenstår bare chipping som jeg håper ha gjort før ferien. Da er bilen 100% ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Jeg satser på å ta vårpussen rundt påsketider. Da tar jeg bilen inn i lyse og varme lokaler på jobb og renser, polerer og shiner hele bilen. Det har vært snakk om å kjøpe en skikkelig poleringsmaskin til å ha i avdelingen så jeg håper arbeidslederen min får fingen ut snart. Ellers så kommer jeg nok til å montere på igjen Sebring bakpotten. Det ser litt stusselig ut med orginal tut etter at jeg lagde plass i fangeren til det doble røret. Har også et sett 17" BBS RX som muligens kommer til å erstatte M3 felgene denne sesongen. Viktig med litt forandring på hjulsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Min e46 320CI Cupè skal: - Få på 18" felgene (splitter nye,og nye dekk) -Skifte olje og filter - Poleres -Cockpitshine -kjøpe crom girkule -M3 spoiler på bagasjelokket -blå neon under setene foran -sote siderutene bak,og solgardin i barkuta -streamer i bilens farge i frontruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Ikke lenge til vår nå nei. Jeg har som mål å få lagt solfilm på rutene, montere MF ratt og få tatt en skikkelig polering før 1.mai. Dessuten så ligger jo disse 19" hjulene og venter på å bli montert da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Det som skal gjøres er: -Skifte topp - allerede fått tak i ny topp -Senkesett - 60 foran - 30-60 bak+ 10mm senkeskåler foran viss 60 ikke blir nok (senkesettet er på vei fra danmark) -Få inn gamlesub'en(12" pioneer sub@ 750w rms) -Sette inn ny forsterker ( bestilt en forsterker @ 1200w rms @ 1ohm) -Skal ha meg nye felger, men vet ikke hva jeg vil ha ennå. -Polere bilen -sette på sota baklykter (MHW) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2006 Ikke lenge til vår nå nei. Jeg har som mål å få lagt solfilm på rutene, montere MF ratt og få tatt en skikkelig polering før 1.mai. Dessuten så ligger jo disse 19" hjulene og venter på å bli montert da http://www.bimmers.no/albums/PIB/S3010075.jpg Pene felger! Kommer til å ta seg bra ut på E46'n din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 jeg skal ha på disse : CSA 18" gladiator felger! helt nye,og helt nye 225/40/18 toyo proxes!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Blir en "restaurering" av 320en i løpet av våren, rakk ikke polering i fjor pga. huskjøp så nå blir det lakkrestaurering, polering og carnauba voks. Rens av gulvteppene, shine opp dashboard, polere edeltre, smøre skinn mm. Ellers blir det noen modifikasjoner: - Justerbar clutch stopper - Fjerne CDV - Montere Bilstein senkesett - Schroth rally 4 sele - Service m/ny bremsevæske - Nye 17" hjul, hvis budsjettet holder Får vel ta en tur til huggern og få tak i en ny fanger til 520en også - som madammen ramponerte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Siden alle skriver hva de skal gjøre me bilen. Så kan jo jeg skrive litt. ¤ Monter motoren i bilen igjen etter full overhaling. ¤ Bygge nytt eksos anlegg. ¤ Kjøpe nye felger ¤ montere nye De sorte linse lykter. ¤ byggge om fronten på bilne til en facelift utgave /m infinty front og side skjørte. Og rieger Gts hekk skjørt. ¤ Eventuelt få bilen lakkert opp igjen . + + + + Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525 DAT Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Da skal de ny fete 18" på. Det blir konge. Men det blir vel ikke før i Mai her oppe i nord. Innvendig blir det impregnering av skinnet. Utvendig blir det lakkrens og polering. det blir konge. Går tiden for seint eller..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Går tiden for seint eller..... Gjør alltid det for utålmodige sjeler som venter på noe godt Dessuten skal det bli sommerføre i nord i påska. Det har jeg bestemt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 ahhh.. *glede seg til våren*... Det jeg SKAL gjøre med bilen er: - Polere, vaske og gennerelt shine bilen og motor rommet - Understellsbehandlig - Lakere Toppdeksjelet på motorn - Skifte olje og filter. - Få slukka alle lys i taket Det jeg kanskje skal gjøre: - Nye felger - Nytt ratt - Nye lykter her å der - dvd/navigasjon + mer anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 "vårpussen" min blir som følger; -senking(bilstein sprint og eibach 35-35 fjærer+10mm fjærskål forran) -montere focal stereoen som jeg har kjøpt hos nautilus -sette på nyfelgene(18") -sette på m3 speil -montere m-tech fangeren forran -montere kcr boksen min -montere nye interiørlister -nye bmw matter -ac-schnitzer stabb.stag -polering og vask så får man se hva som skjer under sommer pussen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå