bzzlink Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Nå begynner det å krible ja! Kjørte de første km med taket nede i sola idag, men har ikke fått montert windshot'en enda så det var en ganske kald fornøyelse. Har allerede tyvstartet med en liten inspektion II for et par uker siden. I påsken skal følgende gjøres. Vask utvendig, lakkrens, polering. Impregnering av kalesje. Skinnrens innvendig (noen som har noen tips til produkter?) og gleder meg som en unge til å bli kvitt vinter 15'issene til fordel for 17 tommerene. Det kommer til å skje før påske tror jeg, hater hvordan bilen ser ut med de daffe felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 offf.. -utvendig vask med polering -shining innvendig med rensing av interiør -montere og lakke m3 fangeren -mtech lister -m3 gt leppe under front -få på nye felgane (e36 m3) -nye dempere (bilstein sprint) -m3 bærearmsforinger framme - kanskje eff. potte fra eisenmann eller noko, får sjå om pengen trekker til utover våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian333 Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Vårpussen min blir slik:) Montere Sorte blinkers framme og sideblinkers.(BS bildeler) KCR boks fra Tyskland.(moms fritt:)) Skikkelig vask inn og utvendig + polering Håper jeg får råd til noen pene felger+ dekk Inspek || er utført. Skifte ut to stab stag foringer framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 -polering -rensing av intereøret -sommerfelger -mtech frontfanger -mtech sideskjørt -rieger mtech look hekkinsats -rieger bakrutesenker -m3speil Eller blir det alltids nye ideer som dukker opp osv slik at jeg kommer til å holde på med noe hele tiden. he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Da er det vel ikke lenge igjen til man kan shine bilen ute Det første jeg skal kaste meg ut i er å shine grundig inne i bilen og deretter polere. Annet som skal skje er: * Ny fontfanger (kommer ca om to uker) * Nye dekk og felger i 18" * M3 speil * M3 spoiler (den lille) * Side skjørt * Bakfanger * LED baklykter Om alt skjer i år er usikkert... men, men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 -Polering -Få på nye felger - 18"x8,5/9,5 med 225/255 dekk , samt valse hjulbuer for å få plass - Nye bremser, brembo slissa og borra skiver - Senkesett, hvis lommeboken tillater det ( ikke så greit å være student) Blir forøvrig disse felgene på meg: http://img127.imageshack.us/img127/1320/minefelger1fe.jpg' alt='minefelger1fe.jpg'> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 husk å ikke la bilen stå midt i solen når dere Polerer da!... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Gleder meg veldig til å få vasket ordentlig og få fikset endel ting jeg også. Har faktisk allerede startet... *EU-kontroll - OK *Skifte olje og filter - OK *Full innvendig og utvendig rens m/polering *Diskret senking *Muligens nye sommerdekk m/felg *Rense K&N-filteret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Våren ja, den er forholdsvis fjern enda her på Toten virker det som. Masse snø og 15 kalde akkurat nå. Fysj. Men det blir vel snart varmere og mindre snø. Da skal jeg: -Få satt på igjen felgene etter lakkering -Olje og filter skift -Forhåpentligvis har Kjell Rune vørt på plass og montert innsuget (Hint hint) -Fikse resten av stæsh'et bak baksetene, satt i bærbar og div. -Shine bilen i alle retninger såklart. -Satt på øyelokk -Antageligvis mye mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 blir vel olje+filter og dieselfilterskifte. vurderer motorrens i den forbindelse,men er litt usikker på hvilke produkter som egner seg. skifte luftfilter ,hvis jeg finner det skifte termostat finne dårlige kontakten som lager el-krøll skifte noen gummireimer i motoren som er dårlige ellers blir det vel øl og polering i garasjen en helg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Jeg skal prøve å få bilen sammen jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Dette skal gjøres snarest.. * Sette sammen motoren igjen * Bytte av en kanal og en forskjerm * Lakkers på nytt i samme farge * Bytte alle lykter * M-sidelister * Sette på de nyinnkjøpte felgene Etter dette har jeg ingen planer resten av året, begynner å bli tålig lei av å ha halvferdig bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 #Polere bilen og ta på sånn hard voks # vaske den og shine den inni # vaske motor-rom, og plast med bumper shine. # sette inn mine 2*12" samt en Forsterker på 1400w rms #Div foringer skal byttes. #Kanskje nye dempere forran # Ny olje, Forran i mitten og bak. # sette på sorte klarglass blink lys. # få pusset og lakket all "svenske-Crom" Ellers bare fylle masse bensin og kjøre på de tørre fine veiene med en rein bil=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Blir vel vask utvendig, innvendig og under bilen. Så blir det avbalansering av hjul før de og bil poleres. Etterfulgt av dyprens og oppmykning av skinnsetene. Så må jeg montere Navigasjonssystemet og TV-tuneren. (Ryggekamera er jeg usikker på enda, men kan være greit å ha pga. begrenset sikt gjennom det halvslitte kalesjevinduet bak. Men kommer an på om det kan "gjemmes på en pen måte".) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Klaske på 19" erne Få kjøpt og montert eksos Sote rutene Lakkrens,polish og rens inni..Men gjør dette med jevne mellomrom Så skru sammen e30 325n:) Den skal piskes på samtlige banetreff jeg rekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå