jcvold Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 noen tips om hvordan rense stoffseter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Autoglym sitt produkt. Husker ikke hva det heter men det vet de som selger Autoglym. Se evt http://www.krefting.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Husk å støvsug etterpå! Jeg renset setene mine i sommer og nå er det masse hvite flekker på dem fordi jeg ikke støvsugde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Jeg bruker en tepperensermaskin fra Kärcher og renser alt av intereør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Jeg bruker en tepperensermaskin fra Kärcher og renser alt av intereør. Det brukte jeg også når vi hadde stoff seter. Riktig nok ikke Kärcher da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Husk å støvsug etterpå! Jeg renset setene mine i sommer og nå er det masse hvite flekker på dem fordi jeg ikke støvsugde. Med Autoglym sitt produkt skal det ikke støvsuges etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Hvor mye tror dere "proffer" tar for 2 framseter? Prøvde meg selv i fjor, men det ble ikke helt topp. Resten av interiøret er jo strøkent. Kan vel ikke koste alverden å få renset 2 seter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Tror de gjør det rimelig hos en bilpleie, ev. i "en pakke" sammen med vårpussen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Fant dette eksemplet via Gule Sider hos firma i Fredrikstad. Fullpakke klargjrøing · Utvendig vask . · Utvendig polering ( maskin/hånd). · Ut-og Innvendig vindusvask. · Motor vask . · Stvøsuging. · Vask av matter ,lister, dashbord og dørsider. · Rens/våtrens av seter , tepper, dører og bagasjerom. · Rens av felger. · Gummifornyer på matter, lister og dekk… Mellomstor bil : ca kr. 1800 . Kun vask innvendig fant jeg denne Innvendig klargjøring med våtrens kr . 1000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 et lite tips til de som plages av vond lukt i bilen.... fest de små kulene man legger i støvsugeren i kanalene som blåser luft ut i coupe... de lukter godt og fungerer faktisk overraskende bra.. følte meg veldig smart da jeg fant ut av dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Fant dette eksemplet via Gule Sider hos firma i Fredrikstad.Fullpakke klargjrøing · Utvendig vask . · Utvendig polering ( maskin/hånd). · Ut-og Innvendig vindusvask. · Motor vask . · Stvøsuging. · Vask av matter ,lister, dashbord og dørsider. · Rens/våtrens av seter , tepper, dører og bagasjerom. · Rens av felger. · Gummifornyer på matter, lister og dekk… Mellomstor bil : ca kr. 1800 . Kun vask innvendig fant jeg denne Innvendig klargjøring med våtrens kr . 1000 Dette var faktisk ganske billig! Mange arbeidstimer det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Det var absolutt ikke en dum pris nei! Deilig å få bilen skikkelig polert også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Prisene er sikker ganske jevne over hele landet. Søkte bare på bilpleie etterfulgt av by/tettsted inne på gule sider. Valgte så første som hadde hjemmeside. Prøv på det der dere bor også, så har dere en ca. pris på hva de tar lokalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2006 kjøpte en spray.samme greiene som de som lager cockpitshine.skal sprayes på,så skummer det,... får se om eg tør å prøve.kjipt hvist det blir verre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 21, 2006 Share Skrevet Mars 21, 2006 har prøvd masse av desse spray og tørk eller støvsug greinene. Men det er ikkje helt konge! mykje bedre å få renset skikkelig med maskin, da blir det bra engang for alle ( ihvertfall for ei stund ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå