Gå til innhold

Speed pedalen på en BMW hang seg opp

sdfdsfds
 Share

Anbefalte innlegg

Ja det hadde nok vært lurt. Slått av motoren, og hatt tenninga på for å forhindre ratt lås.

Når vi snakker på rattlås så vet jeg om en kamerat av meg som gjorde et MEGET risikalbelt triks mens han kjørte:

Han skulle åpne hanskerommet men det viste seg å være låst, og nøkkelen hang på nøkkelknippet som satt i tenninga på bilen mens han kjørte. Han ventet til ei lang strekke, skrudde av bilen, tok ut nøkkelen og låste opp hanskerommet mens rattlåsen sto på. Innen han hadde fått startet opp igjen bilen og fått av rattlåsen var han 30 cm fra autovernet på andre siden av veien! :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at denne karen ikke kan være av de smarteste som har sittet bak et ratt. Han er nok like bil kyndig som mora mi.

Som nevnt så kunne han slått av tenninga. En annen ting er bremsene. "I hit the brakes. They were braking ok, they were keeping me at about 70mph." Hadde han tråkka inn bremsen alt han var mann om med en gang så hadde han bråstoppet uansett hvor mye gassen henger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I would certainly like to reassure anybody driving any BMW that we see this as really nothing more than a freak accident

Duncan Forrester

BMW

Hva mente han med det?

"Nothing more than a freak accident"

?

Underlig uhell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde nok vært lurt. Slått av motoren, og hatt tenninga på for å forhindre ratt lås.

Vil ikke servoen virke når bilen ruller?

Da jeg var i Spania for 2 år siden, hadde vi en 2004 Peugeot 307 SW leiebil. Da vi trilla med uten nøkkelen i, slo servoen seg på og bilen styrte like lett som om motoren hadde vært på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var i Spania for 2 år siden, hadde vi en 2004 Peugeot 307 SW leiebil. Da vi trilla med uten nøkkelen i, slo servoen seg på og bilen styrte like lett som om motoren hadde vært på.

Tenninga trenger ikke være på, men bilen må rulle i gir slik at motoren og servopumpa sviver for at servoen skal fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kansje for dem har el. pumpe til servo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... jeg kan jo da fortelle deg at servoen IKKE var i bruk. Jeg trillet i 40-50 km/t med motoren ikke gående, og det var INGEN servo når jeg svingte. Dette skjedde -alle- gangene.

Trillet du på gira da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...