Gå til innhold

skru av topp etter montering av MLS. Komplikasjoner?


ehrnst
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann, guruer.

Monterte MLS og topp igår med pakningslim og full rulle, men etter jeg hadde satt nedi boltene (ARP), så jeg med forskrekkelse at jeg hadde glemt å skru på det "røret" som sitter på baksiden av toppen, inn mot torpedoveggen. Tror det er slangen til varmeaparate som skal være der. (det dreier seg om M20 motor)

Det jeg da lurer på er om det er noe stress å ta av toppen igjen? Boltene er ikke dratt til, bare skrudd fast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, røret jeg tenker på;) Har vel egentlig kommet fram til at jeg ikke kan ta av toppen, fordi limet vil ødlegge pakninga. am i right? satser vel heller på å ta ut motorn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvordan den funker, men har lest/hørt at de skal være bedre nå enn hva de var i fjor f.eks.

På en annen side kan jeg se med øya at det er en åpning mellom pakning og topp, men jeg regner med det er fordi boltene mine ikke er dratt til. Eller bør jeg være på vakt nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en annen ting, etter man har klint inn med lim. bør man ikke sru toppen fast ordentlig med en gang slik at limet ikke stivner i "skakk" tilstand.

SKjønneruhvajegmeiner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...