ehrnst Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Heisann, guruer. Monterte MLS og topp igår med pakningslim og full rulle, men etter jeg hadde satt nedi boltene (ARP), så jeg med forskrekkelse at jeg hadde glemt å skru på det "røret" som sitter på baksiden av toppen, inn mot torpedoveggen. Tror det er slangen til varmeaparate som skal være der. (det dreier seg om M20 motor) Det jeg da lurer på er om det er noe stress å ta av toppen igjen? Boltene er ikke dratt til, bare skrudd fast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 det røret til vannet kan du vell montere mens toppen står på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_327i_turbo Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 det kan monteres mens toppen står på ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2006 Hvis noen av dere får fingra mellom der, inkl en skralle skal jeg gi dere en kasse pils kanskje det funker om jeg tar av den varmematta ..... må testes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_327i_turbo Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 røret kan vel kansje bli vanskelig ja,trodde du tenkte på slangen først jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2006 Nei, røret jeg tenker på Har vel egentlig kommet fram til at jeg ikke kan ta av toppen, fordi limet vil ødlegge pakninga. am i right? satser vel heller på å ta ut motorn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Hehe,løft motoren litt opp og fram når du har fått av det under du. Men da må du sikkert også tighte toppen hvis du skal løfte i bøylen på toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2006 Vi får la dette være en lekse for andre som skal ta av toppen sin;) FAEN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Hehe,fort gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 funker den mls pakningen noe bra da? synes jeg har lest så mye om at den ikke holdet tett på m20 turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 ingen som har testa skikkelig enda heller på turbo tror jeg. De fleste går for piano da det er skuddsikkert og velprøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2006 Aner ikke hvordan den funker, men har lest/hørt at de skal være bedre nå enn hva de var i fjor f.eks. På en annen side kan jeg se med øya at det er en åpning mellom pakning og topp, men jeg regner med det er fordi boltene mine ikke er dratt til. Eller bør jeg være på vakt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Dra til vil nok hjelpe litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_ Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Hvordan er det egentlig man legger inn pianotråden? Freser man spor i topp og bunndel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Men en annen ting, etter man har klint inn med lim. bør man ikke sru toppen fast ordentlig med en gang slik at limet ikke stivner i "skakk" tilstand. SKjønneruhvajegmeiner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå