Gå til innhold

blir litt forbanna

boost
 Share

Anbefalte innlegg

når noen spør etter ein heil del bilder av felger som er tilsalgs . å du ordner dette.. å dei virka veldi interisert... so når du ha stressa med bilde å alt muli so høyre du ikj eit jævla ord ifra dei igjen..

kan heller sei nei detta var ikkje noko for meg eller noe i den duren.

men men

er vel kansje mangen andre som føle detta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle selle forje bilen min. var en å såg på den. kom tilbake å såg på den igjen la me faren sin å sann. Dette var en fredag så han sa han skulle ha bilen å avtalte at han skulle komme på mandag når han hadde vert i banken å tatt ut penge. han hadde penge stående i banken sa han. å mandagen kom og jeg hørte ingenting fra han. prøvde å ringe han men han svarte ikke. prøvde å ringe han igjen på tirsdagen men han svarte ikke da heller. Hadde jo lovt han bilen så kunne nesten ikke selle den til noen andre følte jeg. så tirsdags kvelden fikk jeg ei mld fra han at han hadde mista mobilen og plutseli fikk pengeproblem å ikke skulle ha bilen alikavel. irriterendes.... men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye surr ang. kjøp og salg.

Kan ofte være useriøse personer i begge rettninger.

Jeg har etter mange ganger lært å selge til første som kommer med godkjent beløp i hånden.

Så lenge jeg ikke har avtalt med noen som er på vei og har langt å pendle.

Da ber jeg ev. personer som ringer senere om å drøye en times tid før jeg har anledning til å vise fram det jeg skal bli kvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting er jo når man ser en annonse med et spesielt prosjekt eller objekt, og prisen er "gi bud".. Hvordan i HÆL... skal man kunne gjette hvor mye som høres fornuftig ut, når man ikke aner hvor mye tid og penger som er brukt..? Folk burde gi en aldri så liten antydning ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

irriterende ja, skulle selge min forrige bil og flere ganger avtalte jeg tid med forskjellige personer når de skulle komme, men ingen kom. Uten noe beskjed. irriterende forbrede seg til et møte, vask av bil, fri fra skolen og allt klart, så kommer ingen. Dette skjede faktisk 3 ganger på den samme bilen.

kjipt å gå å glede seg til mulig salg i en uke, så dukker ingen opp når man har avtalte etter mange samtaler som virket veldig troverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...