Ch88 Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 var tomt for warsteinern med svart grill men tok den med rød istedet da.... så slipper jeg også at det står "soper" i vinduet og til R Andersen.. du har ikke kommet over noen "vanlige" e30'r a? siden du har 10 m3'r liksom. Skulle gjeeeeeeeerne hatt en E30 M-techII.. eller en "vanlig" en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 så slipper jeg også at det står "soper" i vinduet Steve Soper var jo stor i DTM med E30, så det er vel ikke så ille å ha navnet hans i sideruta . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 og til R Andersen.. du har ikke kommet over noen "vanlige" e30'r a? siden du har 10 m3'r liksom. Skulle gjeeeeeeeerne hatt en E30 M-techII.. eller en "vanlig" en.. det har jeg ikke sett, men du kan jo sjekke ebay, eller høre med Joar på www.tinycars.no om han kan skaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 Da var warsteinern i hus Ganske så dyr.. men apsolutt vært det. Bare å bestille folkens www.tinycars.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 http://modellbiler.no/ her har de oxo mye kule biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2006 Da var warsteinern i hus Ganske så dyr.. men apsolutt vært det. Bare å bestille folkens www.tinycars.no Den så veldig pen ut. .. Hva måtte du betale til slutt inkl frakt og slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 26, 2006 Share Skrevet Mars 26, 2006 nesten 900 kr.. men det var med en sånn demper lykt dings til nøkkelknipet.. kosta vel over 100lappen den å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå