Gjest Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Trenger ny motor til Gobilen min (320i E30) Ønsker m20b20 motor med vitale ledninger og helst hjerne. Trenger ikke girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 må det være 320? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Ja det må være 2,0 liter. Står 2,3 i bilen min nå som skal overhales, og vil ha noe som bruker litt mindre bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 jeg vet om en nyoverhalt b20 motor, men den står i brønnøysund=\ er kanskje litt langt for deg det...om du er intressert så send meg en pm så skal du få nr til han som har den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 bOrre. hvem som har den motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Borre: Blir litt langt ja Ellers takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Har en stående på finnsnes som du kan få for en billig penge.. Kan ordne frakt på hurtigruta om du betaler litt ekstra.. Edit: Det er en 84 mod. Starter og går helt greit.. Komplett med ledninger og alt.. Er jetronic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mars 23, 2006 Share Skrevet Mars 23, 2006 Hei, har en som står i gamlebilen min, motoren er helt fin, gått 251k, byttet topp, kam, ventiler osv for 20k siden.. pm vist intresert.. (rett over fjorden fra molde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå