Gå til innhold

Informasjon. E46 styling på E36.

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

Denne tråden er mest ment for å kritisere bedrifter som ikke aner hva de snakker om men følger produktbeskrivelser slavisk.

Etter å ha kommet over et særdeles billig Rieger sideskjørt sett som en venn hadde liggende da E46`n hans var solgt bestemmte jeg meg for å undersøke saken.

Ringte scmiedmannn og GS bildeler, fikk plent "NEI".selger målte de, de var 199cm, jeg målte og jeg fant ut at jeg trengte skjørter som var 199cm.

Hentet de noen timer unna her jeg bor, prøvde, og joda, de passer som skudd på min E36!

nå gjenstår det å lakkere de.

I mine øyne er disse skjørtene di peneste, bygger skikkelig ned og ser ikke så "spinkel" ut!

her er bilder av skjørtene teipet fast for å se hvordan det ble!

bcdfba4bdd2052d4239a34dce9957f28.jpg

bea3205ca7977149ac7356945fbfe3d2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det er fint å se på, så er det virkelig latterlig hvor lav den bilen din er... :roll: Jeg regner med du faktisk skal kjøre med den, men hvordan blir det da på en normal (dvs dårlig) norsk vei? Evt landevei? eller litt "humpete" motorvei? fartsdumper? Det er mange steder du faktisk -aldri- kan kjøre. Altså, vi snakker at du må rygge midt i veien fordi du ikke kommer rundt..

Tenker f.eks. på fartsdumper. Da de som er en *kloss* midt i veien, slik at busser bare kan kjøre rett over dem, men biler må få to hjul på siden over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chrzz, de "klossene" du snakker om har vi ikke her oppe.

er meget lav ja, må rygge inn i vaskehaller osv.

Men har kun hatt senka biler, er vant til det og det gjør meg ingenting, fronten har fått mye juling, men takket være tysker plast er den gulle god fortsatt.

Men, nok om denne saken, it is what it is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lavt? sattan.. hadde ikkje funka på vegene der eg bur vertfall..menmen..

uansett, må vera jevla upraktisk som enkelte seier her. får vertfall håpe at bilen er låg nok under frontspoiler og bakfanger, slik at ikkje skjørtet blir 10 cm lågare enn resten :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ikke valse nei, passer det ikke skruer jeg bare bilen litt opp :) justerbart senkesett, forann og bak.

lenger opp mente jeg 4cm forann..5cm på siden..bak er det noe høyere pga "Høy" bakfanger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...