Michael Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 * De dyreste på biltema fungerer greit. * Champion er no dritt.. * Trico (teflonviskerne fungerer utmerket, men det tar litt tid før dem går seg til) * Bosh fungerer bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Hadde Nanonetts frontruteforsegling på her forleden. Kostet kr. 99,- + en tier i frakt. I kombinasjon med dette kan kanskje billigere viskere benyttes. Jeg kjøpte til alt overmål visker* til kr. 300,- uka før jeg kjøpte produktet. Snakk om gluping!! *Mercedesen min har kun en frontvisker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 anbefaler champion! er en del plaget med sprøytemaling på frontrutene på biler som står på jobb! og det er absolut champion som holder..samme merket som pluggene ja!mener de selges på div bensin stasjoner? Westcon? Diskuterte faktisk dette i helgen med svogeren min som jobber der av og til. Han byttet ofte viskerblad.. tenker på westcon ja... jobber med to som kjører 80km til\fra jobb kvar dag..med div sand\malings støv på front ruta. begge benytter champion og de holder ca 1 år! mer vet ikkje eg! ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tumaz Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Til TBG.E30. Jeg vedder alt jeg eier og har på at du har montert Denso viskerne feil. det er absolutt ingen som klarer å montere de riktig, selv om det er bruksanvisning på eska. Episoder som skjer hver dag på jobb; Tøff kar: Fy flate de Densodrittviskera du solgte meg i går funker ikke, passer gjør dem heller ikke din lille hore!!!" Meg: Jo det gjør de, bare se her *host*hore*host*" og et par sek senere sitter de som støpt. det sier seg selv at en visker som er av stål ikke knekker, det er heller klipset som knakk fordi du ikke låste den rundt viskerarmen. derfor, din egen feil at du fikk ripe i ruta di. Jeg mener det, det irriterer meg når folk bruker et produkt feil, ødelegger det, for så å prate dritt om det etterpå! dessuten bruker over halvparten av nye japsebiler densoviskere orginalt fra fabrikk, så dårlig er de ikke. hehe jeje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Men det må da vel være noe som er dårlig med produktet, om det er en generell feil at folk ikke klarer å montere den riktig med bruksanvisning en gang. Enten er produktet dårlig, eller så er bruksanvisningen dårlig. Sett fra kundens punkt er ikke produktet bra før begge punktene er tilfredstillende. Da får heller Tumaz informere kunden om at produktet bør monteres av en profesjonell i stedet for å vente på klagen, og så bruse med fjæra. Totalt feil angrepsvinkel spør du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 BOSCH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Er den nye typen viskere å få til de eldre modellene som e30, e34 osv? Hadde vært kjekt for de har ingen ledd som fryser. Viskerne må jo fungere i -20 pga. den h......s veisaltinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Biltema sine funker faktisk bra, i allefall på gamle biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Biltema sine funker faktisk veldig bra - en kort tid. De varer ca. et halvt år, og er bra litt kortere tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Bosh til E36 er dritt, kjøpte viskere på Esso til den store gull medalje, 450spenn eller noe. de detter av visker armen og sitter skikkelig dritt. er ikke vært penga da tror jeg du har montert de feil. de sitter veldig bra hvis du gjør det riktig. jeg har alltid kjørt med Borsch, og ikke hatt noe problemer med dem. Biltema har jeg ikke hørt så mye positivt om. Hvordan kan man montere de feil`? De sitter ikke bra nok fast, de jeg kjøpte er dritt. ferdi diskutert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Er den nye typen viskere å få til de eldre modellene som e30, e34 osv? Hadde vært kjekt for de har ingen ledd som fryser. Viskerne må jo fungere i -20 pga. den h......s veisaltinga Salting er IKKJE lurt viss det er kaldare enn 6-7 minusgrader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Hvordan kan man montere de feil`? De sitter ikke bra nok fast, de jeg kjøpte er dritt. ferdi diskutert. jeg har sett mange rare forsøk på montering av viskere, så ingenting forundrer meg ang det.. har montert noen hundre bosch-viskere, og aldri hatt problemer med å få de til å sitte fast.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Skifter viskere ca 2 ganger i året. bruker bosch. men har en anelse om at ruta ødelegger viskerne siden det er kommet hakk,små riper og dritt etter steinsprang osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 Til TBG.E30. Jeg vedder alt jeg eier og har på at du har montert Denso viskerne feil. det er absolutt ingen som klarer å montere de riktig, selv om det er bruksanvisning på eska. Episoder som skjer hver dag på jobb; Tøff kar: Fy flate de Densodrittviskera du solgte meg i går funker ikke, passer gjør dem heller ikke din lille hore!!!" Meg: Jo det gjør de, bare se her *host*hore*host*" og et par sek senere sitter de som støpt. det sier seg selv at en visker som er av stål ikke knekker, det er heller klipset som knakk fordi du ikke låste den rundt viskerarmen. derfor, din egen feil at du fikk ripe i ruta di. Jeg mener det, det irriterer meg når folk bruker et produkt feil, ødelegger det, for så å prate dritt om det etterpå! dessuten bruker over halvparten av nye japsebiler densoviskere orginalt fra fabrikk, så dårlig er de ikke. hehe jeje Da må jeg opplyse at begge gangene ble dette utført hos merkeforhandler, da hos Nissan forhandleren her i distriktet som fører Denso på lik linje som Bilxtra gjør. Dette oppdaget jeg begge gangene på min mor sin Maxima få dager etter at den var inne på full service, da hun er nøye med serviceheftet sitt. Når jeg har oppdaget de skadede viskerene (sist i Desember) er det ikke klipset som har vært knekt, men selveste visker armen som holder gummien rundt ytterste bøyelige ledd som har vært knekt. (Derfor er jeg sterk motstander av at noen lager dette i så "svake" materialer). Jeg vil samtidig opplyse at jeg har jobbet på verkstedet hos bilrekvisitabutikk tidligere og har ca. 4 års erfaring fra det. Selv om jeg ikke gjør det nå lengre ser jeg fortsatt når det er utført "slurvearbeid" og når det er et produkt som har forårsaket en skade som dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 De beste viskerene på Biltema(Premium) er faktisk veldig gode. Jeg bruker dem selv, og er veldig fornøyd. Dessuten så jobber jeg på Biltema selv, og får daglig mye bra tilbakemeldinger på nettopp disse. En kunde monterte en av våre viskere på ene siden, også var det vell en bosch/champion på andre siden, han sa faktisk at det var som natt & dag, det var en utrolig forskjell, og biltema viskere vant med glans! Så jeg vet iallefall at dette er gode viskere, MEN, det laget som premium viskerene legger igjen på vinduet kan være litt irriterende, men du blir vant med det, og det går seg dessuten litt til etterhvert.. Jeg bruker også RAIN OFF fra Biltema, og liker det veldig godt. Noen andre som har prøvd? Samme "problemet" her, det er litt irriterende men den hinnen som legger seg på vinduet. Men du slipper jo å bruke viskerene dine nesten, etter at jeg smørte på bruker jeg omtrent aldri viskerene lenger. Kun hvis jeg kjører sakte. For du må oppi 80 km/t eller mer for at rain off skal fungere skikkelig.. Har du den farten så renner det rett av ruten, ganske stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå