Diesel power Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Denne får vi nesten sende til folka som styrer landet http://213.251.139.152/06e137578e9add4d0583a991976ec032/video/540306060209_speed.wmv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Samle slike videoer (altså... du lager 1000 nye tråder med én video per tråd i... ) heller i Tulletråden.. Blir fort forsøplet i Annet-tråden når det blir peiset på med tråd etter tråd etter tråd etter tråd slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 latterlig video... Enig med ChriZZ, hvorfor ikke samle alt under en tråd, eller bare legge det på tulletråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Syntes den var bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 jeg syns også den var bra. Ang. tulletråd, er jeg enig i at det blir mange slike filmtråder under annet her, men jeg syns faktisk det er best slik. Tulletråden syns jeg er noe tull, fordi jeg gidder ikke åpne en tråd med 2000 innlegg. Blir sånn stress å lete frem og tilbake for å finne ut hvor jeg stoppet å lese sist, hvor begynner dette temaet osv. osv. Men en tråd som dette åpner jeg selvfølgelig,. Kanskje man heller burde fått en ny kategori under forumet som het tulleforum eller noe, der alle slike tråder som dette kunne legges... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 enig med TrondK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 latterlig dårlig film... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 støtter og ChrZZ her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Jeg syns den var morosom jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 jeg syns også den var bra.Ang. tulletråd, er jeg enig i at det blir mange slike filmtråder under annet her, men jeg syns faktisk det er best slik. Tulletråden syns jeg er noe tull, fordi jeg gidder ikke åpne en tråd med 2000 innlegg. Blir sånn stress å lete frem og tilbake for å finne ut hvor jeg stoppet å lese sist, hvor begynner dette temaet osv. osv. Men en tråd som dette åpner jeg selvfølgelig,. Kanskje man heller burde fått en ny kategori under forumet som het tulleforum eller noe, der alle slike tråder som dette kunne legges... Du kan jo bare trykke på den pila ved siden av temaet da så kommer du rett til den siste posten du leste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå