Gå til innhold

Hastighet redder liv

Share

Anbefalte innlegg

Samle slike videoer (altså... du lager 1000 nye tråder med én video per tråd i... :roll:) heller i Tulletråden.. Blir fort forsøplet i Annet-tråden når det blir peiset på med tråd etter tråd etter tråd etter tråd slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns også den var bra.

Ang. tulletråd, er jeg enig i at det blir mange slike filmtråder under annet her, men jeg syns faktisk det er best slik.

Tulletråden syns jeg er noe tull, fordi jeg gidder ikke åpne en tråd med 2000 innlegg. Blir sånn stress å lete frem og tilbake for å finne ut hvor jeg stoppet å lese sist, hvor begynner dette temaet osv. osv. Men en tråd som dette åpner jeg selvfølgelig,. Kanskje man heller burde fått en ny kategori under forumet som het tulleforum eller noe, der alle slike tråder som dette kunne legges...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns også den var bra.

Ang. tulletråd, er jeg enig i at det blir mange slike filmtråder under annet her, men jeg syns faktisk det er best slik.

Tulletråden syns jeg er noe tull, fordi jeg gidder ikke åpne en tråd med 2000 innlegg. Blir sånn stress å lete frem og tilbake for å finne ut hvor jeg stoppet å lese sist, hvor begynner dette temaet osv. osv. Men en tråd som dette åpner jeg selvfølgelig,. Kanskje man heller burde fått en ny kategori under forumet som het tulleforum eller noe, der alle slike tråder som dette kunne legges...

Du kan jo bare trykke på den pila ved siden av temaet da så kommer du rett til den siste posten du leste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...