///M Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 http://www.dagbladet.no/dinside/2006/03/14/460694.html står helt nederst at en veyron er bestilt til Norge av en eller annen Arne Fredly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Ikke første gangen han (Arne Fredly) har kjøpt seg bra bil (minnes han solgte denne også): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Ikke første gangen han (Arne Fredly) har kjøpt seg bra bil (minnes han solgte denne også): Noen som har det..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Den på bildet der kjøpte han vel rett etter han punga ut et par hundre mill for det nye huset / slottet sitt utenfor Oslo... Han har MYE penger, men reklamerer ikke så mye for seg selv, som Stordalen / Røkke gjør. Om han hadde datet Celina, så kanskje han hadde fått fast spalteplass i Se og hør også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Å kjøpe superbiler er faktisk ikke så dumt. Avgiftene % messig er mye lavere på disse bilene. Husker jeg riktig koster den nye Koenigsegg 9 mill i Norge og bare 2 mill av de er i avgifter til staten. Er man ute etter kun fart er de ett dårlig kjøp. De nyeste R motorsykklene er like raske i aks som Bugatti Veyron. Dvs 0-200 på ca 7 sek. Altså litt mer fart pr krone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Å kjøpe superbiler er faktisk ikke så dumt. Avgiftene % messig er mye lavere på disse bilene. Husker jeg riktig koster den nye Koenigsegg 9 mill i Norge og bare 2 mill av de er i avgifter til staten.Er man ute etter kun fart er de ett dårlig kjøp. De nyeste R motorsykklene er like raske i aks som Bugatti Veyron. Dvs 0-200 på ca 7 sek. Altså litt mer fart pr krone. Er jo ikke billigere.. 2 mill av 9 mill er jo sånn ca. 25%! Og det er jo det all momsen ligger på, så nei, det er nok ikke billigere du.. Dessuten ville jeg ikke si "bare" om 2 mill... Jeg tror heller de er dyrere enn vanlige biler! da det koster mye mere i både forsikring, registrering osv osv osv osv.. Så vet du det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Muligens det var 3 mill av totalsummen i avgifter da.. var hvertfall lavere i % enn det vi dødelige må betale for bilene våres. Registrering inngår i engangsavgiften så den er lik NULL. Når det gjelder forsikring eier de sikkert sitt eget forsikrings selskap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 bmw_728i: Moms og engangsavgift er jo igjen to helt forskjellige ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Husker jeg riktig koster den nye Koenigsegg 9 mill i Norge Jeg mener den kostet litt over 7 mill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå