Steffan C Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Og betaler man etter 15 må gebyr betales også-uansett. Det fikk jeg oppleve i fjord, betalte den ene årsavgiften 17 Mars, noen uker etterpå kom gebyret på 250kr . Oblatene til den bilen jeg hadde betalt 2 DAGER for sent kom også mye senere enn til den jeg hadde betalt til tiden . Skjønte jo ikke en dritt når jeg kun fikk oblater til den ene bilen, trodde det var ett eller annet som ikke var iorden, som jeg ikke hadde fått med meg. Fikk lønn igår, betalte begge årsavgiftene da, samt noen andre regniger, idag er neste kontoen tom . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 hørte på radioen i dag at dem fikk inn 7 eller 7,5 milliarder kroner i dag på bare årsavgifter.. sykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 har ikkje fått den engang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 har ikkje fått den engang! Så har du jo kjøpt bilen etter 1. januar. Er vel eier av bilen per 1. januar som får tilsendt årsavgiftsregningen.. Ihvertfall går det ofte feil når det er omreg rett etter årsskifte. Desverre for deg er det bileier som er ansvarlig for å betale årsavgiften uansett om du har mottatt den eller ikke. Du må gå på www.toll.no og legge inn regnr., så får du opp KID og konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 2865 kroner er mye for en lærling som tjener 2800 kroner i måneden og bruker 1500 kroner i måneden på bensin! I tillegg kom forsikringa på 2700 kroner i forrige måned så man kan vell ikke akkurat si at kontoen har riktig farge nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2006 2865 kroner er mye for en lærling som tjener 2800 kroner i måneden og bruker 1500 kroner i måneden på bensin! I tillegg kom forsikringa på 2700 kroner i forrige måned så man kan vell ikke akkurat si at kontoen har riktig farge nå! Du kan jo trøste deg med at tariffen som lærling økes etter hver som du har jobbet der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Naboen min driver bilutleige. Han har 28 biler:) hehe.. kjiipt å betale nesten 3000 pr.bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Naboen min driver bilutleige. Han har 28 biler:) hehe.. kjiipt å betale nesten 3000 pr.bil:) Går vel ut fra han har tatt høyde for det i leieprisen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 F*en... detta hadde jeg glemt... Får vel fikse det i dag da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Naboen min driver bilutleige. Han har 28 biler:) hehe.. kjiipt å betale nesten 3000 pr.bil:) Får håpe årsavgiften er innbakt i utleieprisen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 synes det begynner å bli litt væl mye skatt og avgifter!mobil telefonskatt får de med arbeids telefon får hælvete! i norge skal vi ikke ha mye goder å leve godt av! Nei, nå sporet jeg av! men den årsavgifta begynner å bli litt drøy! og så mye bom ringer det er, piggdekk avgift! og hvor mye av bensinen er avgifter?? begynner å bli litt vel dyrt å ha bil i dette landet! men men, BIL ER GØY!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 2865 kroner er mye for en lærling som tjener 2800 kroner i måneden og bruker 1500 kroner i måneden på bensin! I tillegg kom forsikringa på 2700 kroner i forrige måned så man kan vell ikke akkurat si at kontoen har riktig farge nå! Tør eg spørje korleis du kan tene så dårleg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå