Øyvind Skrevet April 19, 2006 Forfatter Share Skrevet April 19, 2006 Disse tennerne kan kjøpes brukt hos Koed.dk for en rimelig penge Undersøk der, hør med Daniel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet April 23, 2006 Forfatter Share Skrevet April 23, 2006 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 Her er noen bilder av lyktene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet April 29, 2006 Forfatter Share Skrevet April 29, 2006 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2006 Noen som byr meg noe over 1000,- for disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maestro Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Herregud, jeg blir helt stressa av denne tråden. Du har hatt annonsen ute i to mnd, og fått ETT bud på 1000, prøvd å legge inn et falskt bud, hvor lenge skal du bumpe?? Ta hintet, lyktene er verdiløse uten tennere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Momentelsker Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Hadde jeg vært deg, hadde jeg kastet de, for så å si at de er solgt for 1700,-. Eneste måten du kan berge ansikt på!!! Gull kan kjøpes for dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2006 Herregud, jeg blir helt stressa av denne tråden. Du har hatt annonsen ute i to mnd, og fått ETT bud på 1000, prøvd å legge inn et falskt bud, hvor lenge skal du bumpe?? Ta hintet, lyktene er verdiløse uten tennere... Hvis du blir så stressa av den kan du jo ganske enkelt la være å lese den da! Prøvd å legge inn et falskt bud... hva faen snakker du om?? Dette blir jo bare bullshit! Det har jeg da IKKE gjort! Hvis du ikke har annet å skrive om her inne kan du like godt la være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2006 Hadde jeg vært deg, hadde jeg kastet de, for så å si at de er solgt for 1700,-. Eneste måten du kan berge ansikt på!!! Gull kan kjøpes for dyrt! Det kan jo være at noen har bruk for lykteglassene(med hvite blinklys), å da er det bedre at de havner hos noen som har bruk for dem, enn at jeg skal kaste dem. Men, men.... mulig jeg beholder de selv som reserve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Enten sett en pris du skal ha eller minimum og så byr folk over det eller legg de på Finn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Momentelsker Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 13 bump, en gang med samme bilder som først. ??? www.finn.no www.qxl.no www.ny.no !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nouse2 Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Er de solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Null verdt uten tennerne (ballastene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå