528i Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Hei, vil en lavtryksturbo alla volvo/saab gi noe effekt på min 528i? eller blir det for smått? vet om en som monterte det på en 5 syl audi uten annen ombygging med positivt resultat. og har holdt i snart 2 år nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Vil selvfølgelig gi effekt, men hvor mye tør jeg ikke spekulere i. Hvis du ikke skal bytte stempler/toppakning(senke komp) så ville jeg begrenset ladetrykket til ca 0.5-0.7 bar maks med tanke på holdbarhet. Kan bare forestille meg hva en lavtrykksturbo vil gjøre for momentet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Det er lavtryksturbo som blir solgt mest. Høytrykk er ut, og bruker sykt mye med drifstoff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Hvis du trimmer forså å spare bensin har du begynt i feil ende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Hvis du trimmer forså å spare bensin har du begynt i feil ende... WORD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå