Gå til innhold

Styggere front skal du lete lenge etter!!!

Bmw318is
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når jeg så overskrifta på posten, trengte jeg ikke å åpne engang, jeg visste at det måtte være den forferdelige fronten der. Altså, det er jo greit at folk har forskjellig smak, men jeg skjønner rett og slett ikke hvordan man kan syns noe sånt er pent, det kan ikke være mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke enig i at det er galt å selge det... hadde jeg drevet med styling hadde, og designerne mine hadde tegnet den fronten er jeg redd de hadde fått fyken, men når det i ettertid viser seg at konkurrenten snapper opp denne tegningen og produserer fronten til 1,- med dårlig passform og selger den for 3000,-

BUISNESS!

Men å sette den på bilen burde det vert en lov mot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart et av skrekkeksempelet som er av styling til BMW. Men de som lager slik styling må ikke nødvendigvis synes det er noe pent de lager. Eks. Seidl, lager de noe i det hele tatt som er pent å sette på bilen?? Nei, men det er nok av harry`e personer her i verden til at de tjener penger på det! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart et av skrekkeksempelet som er av styling til BMW. Men de som lager slik styling må ikke nødvendigvis synes det er noe pent de lager. Eks. Seidl, lager de noe i det hele tatt som er pent å sette på bilen?? Nei, men det er nok av harry`e personer her i verden til at de tjener penger på det! :roll:

Seidl er bra syntes jeg! Men folk har jo forskjellig smak da.. Men jeg er av den oppfatning at mange liker seidl, å da kan det vell egentlig ikke være så værst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...