Sigbjørn Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Jeg har en 325 e36 som har begynt å fjuske igjen. Jeg hadde samme problemet tidligere å da var det lambdaen. Jeg har også nå skiftet til ny lambda for jeg trodde den har fått det igjen, men det hjalp ikke. Den begynner når den har blitt varm, hakker og fjusker, ser ut og kjenner ut som den får alt for mye bensin, Det blir svart røyk når jeg ruser opp. Ser ut for at det er mye uforbrent bensin. Så jeg lurer på om hva annet som gjør at den fjusker sånn.. Etter jeg skiftet lambda for første gang så virket den fint i 5-6 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Har akkurat samme problemet på min bil! Var på verksted for 2 dager siden og der fant de ut at det kom feilmeldinger fra luftmengdemåleren og spjeldpotmeteret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2006 Har akkurat samme problemet på min bil!Var på verksted for 2 dager siden og der fant de ut at det kom feilmeldinger fra luftmengdemåleren og spjeldpotmeteret. Har en liten anelse om at det kan være luftmassemåleren. Håper ikke. Veldig dyr disse. Får vel bestille meg en verkstedtime å se hva jeg må skifte ut. Veldig irriterende å ha det sånn i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Mars 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2006 Er det flere som har hatt samme problemet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå