Scirre Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Jeg er litt på utkikk etter ny bil nå, og har litt lyst på E21 cab. Men det eneste jeg ikke liker med den er fronten. Vil mye heller ha e30 front enn det som er der nå. http://f1.aaa.livedoor.jp/~bmwtyk/image ... 1rt-f1.jpg http://f1.aaa.livedoor.jp/~bmwtyk/image ... -cab-h.jpg Lurte egentlig på om noen hadde gjort dette før? Eventuelt hva dere tror må gjøres og tilpasses for å få en e30 front på den , eventuelt noe som ligner veldig på en e30 uten at det ser jalla ut? Tenkte litt på å muligens bytte om framskjermer og panser til e30-delene, og tilpasse dette, men jeg aner ikke målene på e21'en, og derfor aner jeg ikke om skjermene faktisk passer overens i det hele tatt eller om de blir for korte / små på noe vis. Alle gode råd er velkomne! Noen som har en idè om hvordan dette kan bli seende ut ? Eller noen som har hørt om lignende ansiktsløfting tidligere? Kommentèr GJERNE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Ikke for å være stygg. Men kjøp deg en E30 Cab istedenfor og ødelgge en klassiker! Er jo spesielle biler, så å ødelegge en E21 Cab, mener jeg er en skam! Mener jeg da. Sikkert mange som mener det helt motsatte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2006 Jeg regna nesten med å få en sånn i fleisen Har lyst på e30 cab, men fant et fint e21 oppussingsobjekt som jeg lurer litt på. E30 cab'ene er stort sett altfor dyre =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Alt går vettu! Ingenting er umulig. Om jeg vil ha E30 front på ei boble så skulle det gått! Bare snakk om tilpassing og modifisering Ikke at jeg er noe fan av folk som ødelegger E21er, men uansett. Er dette en Baur cab så er ikke den så spesiell som den andre helcab E21en. Er det en E21 helcab så skal du IKKE gjøre det! Disse er det produsert ekstremt få av, det er en spesiell bil som burde vært beskyttet av norsk lov! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Tror det ville blitt dyrt å ombygge fronten til E30, ikke minst ødelegger du en klassiker som nevnt! Nei, spar opp til en E30 cab.Eventuelt så finner du et slitnt eksemplar av E30, finnes nok av dem ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Mars 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2006 Hoho det er en helcab ja Stod det var bygd litt over 100 av dem ellernoe slikt? Men men, jeg får vel la den leve sitt liv som orginal e21 da Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Det er bygd rundt 100. Hvor mange tror du er igjen? Hehe.. Takk for at du tar vare på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Det er den til 30 lapper som står til salgs på Autdb du tenker på ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Det er den til 30 lapper som står til salgs på Autdb du tenker på ja? Det er en kompis av meg sin. Det er produsert rundt 110 av Peters Cab ja. Den siste du linket til (den blå) er ikke en Peters, det er en Lumma. Dvs, den bilen eiges av Michael Junger og er opprinnelig en Peters som igjen er bygget om til en Lumma. Og ja... E30-front på E21... Det har jeg gjort i 1996. Helt kongetøft det !!! Kan bare anbefales..... Gjerne ikke på en Peters cab da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Hva er poenget med å bygge om til E30 front på en E21? Det er jo fronten som er det spesielle med E21. Ser ikke poenget,må da være bedre å kjøpe seg en E30 da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Vel, E21en var tøff med M-tech front og 17" felger syns jeg. Det er jo noe eget med E21.... Synd jeg ikke har gode bilder av E21n med ferdigstillet front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Fronten på E21 er pen den, personlig så er det den runde bakenden på noen modeller jeg missliker på 80-tallet. Spes. på 7-serie, men ikke helt fornøyd på de andre heller. 6-serie kan tilgis for det meste, men ville nok heller begynnt bak viss du skal gjøre noe drastisk. Dessuten er det nok den enden av bilen flesteparten av dine medtrafikanter kommer til å se også. (Bare luftet en personlig mening.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 en rask modd, e30 m3 front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 en rask modd, e30 m3 front EKKELT hehe. Nei men seriøst. Det finnes jo faktisk E30 Baur cab også om jeg ikke tar helt feil.. Så hvorfor ikke frekke seg til med en E30 Baur cab med E21 hekk? eller noe i den duren.. Vanlig E30 cab med E21 hekk. hm. Ok, kom på at det var snakk om penger her.. Si utgangspunktprisen var 30 000.. Legg på en 5000 lapp her f.eks: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1038129 Selv om jeg ville gjort det drastiske å nedgradert den til originalstand igjen. Si f.eks du kjøper den. Så napper du av styling osvosv og selger, så har du sikkert nok penger til det som må fikses på den også. Bare et lite tips eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2006 Jeg skal la e21 helcaben stå i fred. Men tingen er at jeg syns rompa på e21'en er MYE tøffere enn e30'n. Mulig jeg skal titte litt etter en annen type e21.. syns faktisk det photoshop-bildet ble ganske bra jeg altså.. Pedi: Du har pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå