Pedi Skrevet Mars 18, 2006 Skrevet Mars 18, 2006 Skal legge ut noen rimelig elendige bilder her. Dette er dårlige bilder, som igjen er scannet innpå maskinen her. Desverre har jeg ingen skikkelige bilder der en ser bilen helt ferdig, men dere ser tegningen. Husk dette er 9-10 år siden ca... Første bildet er bilen før og etter kapping i fronten. (det øverste bildet er bare et bilde av cabben min før den ble demontert, så ikke bry dere med den..) Her er vel de 3 bildene som illustrerer jobben som er gjort best: Noen ekstra: Her er et bilde med motor i, samt et bilde av bilen der den får seg en real omgang med NoiseKiller... Var veldig populært med NoiseKiller på den tida, gjekk med en 10-12 liter der... Men det funket noe helt enormt, det skal NoiseKilleren ha...
Scirre Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Skrevet Mars 18, 2006 Takker for bilder, synd det ikke var noen 100% ferdig-bilder der , men da vet jeg ihvertfall at det lar seg gjøre, men passa skjermer o.l ganske bra overrens? Hva måtte tilpasses osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå