Peedy Skrevet Mars 17, 2006 Skrevet Mars 17, 2006 Har ett problem med at ABS lampen i dashen lyser konstant! Jeg tror det er en sikring som kan ha tatt kvelden, men kan det også være noe annet??
Bjørn 320 Skrevet Mars 17, 2006 Skrevet Mars 17, 2006 Viss alt av sikringar er i orden er det store sjansar for at det er sensoren på eit av hjula. Har du antispinn? I tilfelle vil eg tru at det lyser i lampa til den også...fordi sensoren på hjula går til begge deler
Espenlis Skrevet Mars 17, 2006 Skrevet Mars 17, 2006 Er nok ene sensoren som har tatt kvelden. På min var det selve ledningen som røyk. De er dårlig sikret, så en stein eller lignende kan ha skadet den.
Peedy Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Skrevet Mars 19, 2006 F*** steike! Da ser det ut til at det blir litt skruing gitt.....Noen som har noen ide om hvor mye en slik føler koster? Vanskelig å bytte?
Dan Skrevet Mars 20, 2006 Skrevet Mars 20, 2006 Kommer an på hvor du kjøper, men rundt tusenlappen må du regne med.
TBG.E30 Skrevet Mars 20, 2006 Skrevet Mars 20, 2006 F*** steike! Da ser det ut til at det blir litt skruing gitt.....Noen som har noen ide om hvor mye en slik føler koster? Vanskelig å bytte? Har du sjekket sikringer og rele'er først? Alltid best og starte med å sjekke det billigste og enkleste før en konkluderer at det er noe annet. Et eletrisk system trenger ikke å ha samme feilen på 2 "like biler" selv om samme varsellampene lyser på begge. Dobbelsjekk før du kjøper noe du kansje ikke trenger i allfall.
alpina b3 Skrevet Mars 20, 2006 Skrevet Mars 20, 2006 sensor koster ca 900kr, arbeid med diagnostik ca 1400kr. Det var det eg må ut med når sensor høgre frem tok kvelden.
Espenlis Skrevet Mars 20, 2006 Skrevet Mars 20, 2006 Det er ikke sikkert sensoren er røket, kanskje bare ledningen. Sjekke alt først før sensoren, som ble nevnt her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå