Gå til innhold

forsterke plastdeksel under bil?


magnus1982
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg monterte det grunnet at plast platen menglet på min.Og ny orginal(på bmw butikk)var prisen 550,-sirka.Og disse dekker ikke hele bunnpannen.Fikk bukket til strekkmetelet på et lokalt metallverksted,og prisen vart med materialet 190,-med moms.Å med flat mente jeg,at det ikke er slik som på trapper,men flat altså ingen profil.-håper dere skjønte hva jeg mener :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk henta meg nytt deksel i dag.... 1600 pluss moms.... vel drøyt, men men... Tror jeg leverer det tilbake,,,

De dekslene de lager nå, Har et stort hull akkurat under motoren. Akkurat der den gamle er ødelagt.... Så ikke så mye vits i den nye,,,,

Det område som er åpent på det nye dekselet er på samme størrelse som innspekjsonsluka på det gamle...

Bmw lager ikke deksel som dekker alt under bilen lenger.... Synes det er litt merkelig de mener at det er greit og kjøre uten tildekt motor under bilen :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA !!!akkurat det jeg mener også.De dekker ikke den "viktikste"delen på motoren.

Greit nok, bunnpanna er ikke solide greiene akkurat..

Men det dekslet under bilen er jo ikke der for å beskytte! Det er jo der for bedre aerodynamic, sånn at bilen suger seg mere til bakken, samt at lufta som treffer bilen i fronten ikke skal ha noen flater hvor de kan virke som en brems/motstand for bilen.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...