B.E.E. Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Hvis jeg legger foten så vidt borti clutchpedalen, uten å trykke den inn, vibrerer pedalen veldig (nesten som massage for foten). Pedalen fortsetter også å vibrere når den trykkes inn. Er dette normalt, eller er ett eller annet i forbindelse med motor/gir/clutch skift montert feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 har du nylig byttet eller bare kom det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2006 Vibrasjonen har vært der hele tiden etter utbyttingen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 Er det ulyder noe plass da? Det er ikke normalt forresten. Når du byttet clutch-har du planet svinghjul eller noe da? Kassa er skrudd skikkelig fast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 17, 2006 Share Skrevet Mars 17, 2006 så det er en ombygd 328 det er snakk om? burde jo skrevet det. Nei det er ikke normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2006 Kan også nevne at det kommer en ulende lyd fra girkassen som forsvinner etter ca 6-7 min. kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 var bort i dette på en golf en gang.. clutchpedalen vibrete hele tiden.. brydde meg ikje noe om det før hele greia kolapsa.. vet i grunne ikje helt hva som sjedde (solgte bilen dagen etter) men clutchen fungerte hvertfall ikje etter på..gjekk and å kjøre.. men ikje clutche.. vet ikje om dette er oppbygt på samme måte som i bmw.. men enbefaler å ta en litt nermer titt på dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 Kan også nevne at det kommer en ulende lyd fra girkassen som forsvinner etter ca 6-7 min. kjøring. Det er heller ikke bra,skift olje snarest og se om det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 Det er heller ikke bra,skift olje snarest og se om det hjelper. Sjekk iallefall nivå i første omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 Hva slags bil er dette egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 18, 2006 Share Skrevet Mars 18, 2006 clutsjen i cabben har tendenser til dette også. Men ikke så mye vibrasjon som du indikerer. Men skal skifte kløtsj snart, for den er sleten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2006 Bilen er en 97 modell 320 i coupè, komplett ombygd til 328. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InZider Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 du må sansuligvis snart bytte utløser lager og sentrere clutsjen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Sentrere clutchen? Det er jo kun for å få på kassa.. Bytte utløserlager er jeg med på, men ikke sentrere clutchen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meldis Skrevet Mars 24, 2006 Share Skrevet Mars 24, 2006 Jeg hadde samme problemet på E36 men det var nok å skifte utløserlageret og alt ble bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå