mEhE Posted March 18, 2006 Posted March 18, 2006 reg.reima og stramme hjul er mye billigere på scheiman i og med det er uorginal vare.. er det forkjell på kvaliteten forhold til de orginale delene gs bildeler selger?
Gunnar Posted March 18, 2006 Posted March 18, 2006 Det du får fra GS er også uoriginalt. De sier bare ikke i fra om det..
Pedi Posted March 19, 2006 Posted March 19, 2006 Det du får fra GS er også uoriginalt. De sier bare ikke i fra om det.. Akkurat, mitt poeng også...
A.Rangø Posted March 19, 2006 Posted March 19, 2006 Er jo bare å spørre de på GS det om varen er uoriginal.
Endre Hånde Posted March 19, 2006 Posted March 19, 2006 Du får begge deler hos GS. Viss du ser i nettbutikken, så står det under kat: org ellet alt. Registerreim settet er alt, separate deler er org ser det ut til. http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 192P2E2Q2X Edit: Skriveleifer
mEhE Posted March 19, 2006 Author Posted March 19, 2006 ok..takker.. hadde reg.reim og strammehjul liggende som jeg kjøpte fra gs`bildeler. så trengte en venn på død å liv reg.reim settet i dag... han hadde allerde bestilt sett fra scheidmann,men ikke fått det enda.. for bare kreve de 200kr ekstra jeg betalte fra gs-bildeler da:-)
Recommended Posts