Stramvaier Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 jeg har bygd anlegg i min 320 e46 men har et lite problem, jeg har da batteriet bak i bilen og har koblet strøm til forsterkeren rett på batteriet. men problemet er at når jeg skrur da på styre strømmen så det kommer strøm til forsterkern så begynner plutselig varsel lampeme til lysa bak å lyse i bilen min. det er bremselysa. men bremselysene mine fungere for det bare at det står at noe er galt med dem. hva kan dette komme av? hvorfor blir det sånn ? jeg har jo koblet opp helt likt som i alle andre biler så ingen ting er koblet feil. håper noen kan hjelpe meg med dette problemet. takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Hva mener du med styrestrøm?, du bruker vel utgangen på cd spilleren for å gi styrestrøm til forsterkeren? Så lenge du kobler til + på batteriet og - til gods og tar styrestrøm fra cd spilleren skal det ikke påvirke lysene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Halla.. er du en av dem som er så smart og ha batteriet bake og kobler bare plussen på batteriet og jorder i karroseriet? for den kjørecomputeren reagerer meget lett på strømtap.. så dersom du har kun pluss på batteriet og har jordet deg nært en lykt så kan det jo være dette.. var det på min bil da.. En spl mono blokk på 2000w rms.. fikk varsel på lys hver gang jeg skrudde på forsterkern.. pluss jeg hadde et helvette me baklys som blinket når jeg spillte.. bare et tips.. men du har vel ledninger rett på batteriet.. både pluss og minus. kent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2006 har ikke styrestrøm fra spilleren pga at jeg har integret spiller, derfor har jeg lakt opp bryter. Skaken: ja det hørtes ganske så likt ut som det problemet jeg har det ja. har du et godt forslag til åssen jeg få fikset på dette eller? så jeg slipper at de varsellampene begynner å lyse. hadde blittt veldig glad om noen kunne hjulpet med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2006 Noen som kan hjelpe meg med problemet??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 koble jordingen din (minus) rett på batteriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2006 er det feilen at jordinga står i karroseriet nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Mars 20, 2006 Share Skrevet Mars 20, 2006 Ja ifølge skaken, så er det nok det ja. skaken:er du en av dem som er så smart og ha batteriet bake og kobler bare plussen på batteriet og jorder i karroseriet? for den kjørecomputeren reagerer meget lett på strømtap.. så dersom du har kun pluss på batteriet og har jordet deg nært en lykt så kan det jo være dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2006 da skal jeg prøve det. takk for hjelpen a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet April 12, 2006 Forfatter Share Skrevet April 12, 2006 Har nå flyttet minus kabelen som kommer fra forsterken fra karroiseriet og til minus på batteriet, men likevel så lyser varsellampene i bilen. hva er det som ikke stemmer ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 På bryteren til styrestrømmen, hvor tok du plussen ifra? Hvis du tar styrestrømmen fra annet enn direkte fra batteriet, kan du fuck opp check-controlen. Det du kan gjera er å trekke styrestrøm fra baklysa, og legge en motstand i serie med plusskabelen. Rekner med de fleste bilstereo butikker både har motstanden, og størrelsen på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet April 12, 2006 Forfatter Share Skrevet April 12, 2006 har abre en bryter til styrestrøm som ligger løst baki bilen, det er bare koblem mellom pluss og minus på forsterken om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 kan du ikke bare dra styrestrøm bak fra spilleren da? ( "remote" ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 jo kan dte. men problemet ligger jo ikke i styrestrømmen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå