Gå til innhold

hva er galt?


Stramvaier
 Share

Anbefalte innlegg

jeg har bygd anlegg i min 320 e46 men har et lite problem, jeg har da batteriet bak i bilen og har koblet strøm til forsterkeren rett på batteriet. men problemet er at når jeg skrur da på styre strømmen så det kommer strøm til forsterkern så begynner plutselig varsel lampeme til lysa bak å lyse i bilen min. det er bremselysa. men bremselysene mine fungere for det bare at det står at noe er galt med dem. hva kan dette komme av?

hvorfor blir det sånn ? jeg har jo koblet opp helt likt som i alle andre biler så ingen ting er koblet feil.

håper noen kan hjelpe meg med dette problemet.

takk på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med styrestrøm?, du bruker vel utgangen på cd spilleren for å gi styrestrøm til forsterkeren? Så lenge du kobler til + på batteriet og - til gods og tar styrestrøm fra cd spilleren skal det ikke påvirke lysene dine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla.. :) er du en av dem som er så smart og ha batteriet bake og kobler bare plussen på batteriet og jorder i karroseriet? for den kjørecomputeren reagerer meget lett på strømtap.. så dersom du har kun pluss på batteriet og har jordet deg nært en lykt så kan det jo være dette.. var det på min bil da.. En spl mono blokk på 2000w rms.. fikk varsel på lys hver gang jeg skrudde på forsterkern.. pluss jeg hadde et helvette me baklys som blinket når jeg spillte.. :( bare et tips.. men du har vel ledninger rett på batteriet.. både pluss og minus.

kent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke styrestrøm fra spilleren pga at jeg har integret spiller, derfor har jeg lakt opp bryter.

Skaken: ja det hørtes ganske så likt ut som det problemet jeg har det ja. har du et godt forslag til åssen jeg få fikset på dette eller? så jeg slipper at de varsellampene begynner å lyse. hadde blittt veldig glad om noen kunne hjulpet med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ifølge skaken, så er det nok det ja.

skaken:er du en av dem som er så smart og ha batteriet bake og kobler bare plussen på batteriet og jorder i karroseriet? for den kjørecomputeren reagerer meget lett på strømtap.. så dersom du har kun pluss på batteriet og har jordet deg nært en lykt så kan det jo være dette..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

På bryteren til styrestrømmen, hvor tok du plussen ifra?

Hvis du tar styrestrømmen fra annet enn direkte fra batteriet, kan du fuck opp check-controlen.

Det du kan gjera er å trekke styrestrøm fra baklysa, og legge en motstand i serie med plusskabelen.

Rekner med de fleste bilstereo butikker både har motstanden, og størrelsen på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...