Gå til innhold

E30 M-techII - Bli strøken "prosjekt" NYE Bilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pen den bilen din! Hvor mye er den senka? Min er vist senka 40/40... ifølge forje eier. Men spør du meg ser den lavere ut. (mulig det har noe å si med at m-tech'n er senka 15mm fra føra :? )

I følge vognkortet skal det være 60/40 Apex fjærer på den. Men det ser ut som den er kappet ytterligere forran. :roll:

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Pen den bilen din! Hvor mye er den senka? Min er vist senka 40/40... ifølge forje eier. Men spør du meg ser den lavere ut. (mulig det har noe å si med at m-tech'n er senka 15mm fra føra :? )

I følge vognkortet skal det være 60/40 Apex fjærer på den. Men det ser ut som den er kappet ytterligere forran. :roll:

bytta du denne i en rød 200sx?

Skrevet

bytta du denne i en rød 200sx?

Jepp, med en i fra Os. hehe

Kjennskap til Cab'en???

Skrevet

Jepp, med en i fra Os. hehe

Kjennskap til Cab'en???

Yes... Kjenner han du bytta bil med!

Var du en av de som var med han til Geilo?

Vet du hva som er gjort med bilen og om det er noe vitalt som må gjøres hadde jeg vært takknemlig for info på PM.

Tenkte jeg skulle få godkjent ombyggingen fra 2-2,5L i allfall, derfor greit å vite hva som er modd'et og hva som gjenstår.

Skrevet

Tusen takk for positive tilbake meldinger folkens! :)

Skal se om jeg får tatt noen bilder av rusta ved skilt plata bak.. trenger no tips på hva jeg skal gjøre med det altså.....

Skrevet

En liten photoshop mod av felgen... svartfelg.jpg

eller kanskje:

bilncompo.jpg

Får ikke bestemt meg! står mellom: lakke de jeg har hvite, svarte eller svart matt... eller å kjøpe nye.. compomotive MO e.l....får ikke bestemt meg på nykjøp heller :lol: men må være 7,5-8x17"... gidder ikke subbing, valsing osv...

beste er vel å kjøpe nye, men også det apsolutt dyreste :?

Skrevet

Må innrømme at jeg likte de hvite best du! :)

Men hvis du bestemmer deg for å lakke de sorte, så er kravene at du høyglanspolerer kantene på de for at jeg skal synes de er pene! :wink:

Skrevet
En liten photoshop mod av felgen... svartfelg.jpg

eller kanskje:

bilncompo.jpg

Får ikke bestemt meg! står mellom: lakke de jeg har hvite, svarte eller svart matt... eller å kjøpe nye.. compomotive MO e.l....får ikke bestemt meg på nykjøp heller :lol: men må være 7,5-8x17"... gidder ikke subbing, valsing osv...

beste er vel å kjøpe nye, men også det apsolutt dyreste :?

jeg syns at e30 er rå med compomotive felger, har det selv. Elsker de felgene:D Eneste er at mine er grå, skulle vært hvite siden jeg har svart bil. Hadde kan man vel si :(

Skrevet

Hvitt er rått det. Men litt tvilsomt med sølv bil. Men ja veldig stor sansynlighet for at det blir compomotive MO i hvite nå.

Lakken jeg brukte var biltema motorlakk ellerno.. Mattsort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...