BMWPower Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Vurderer og selge en helt ny og ubrukt Arizona Eagle basskasse med 3*10" elementer, 600W. Meget tøff kasse med blå diodelys og db målere. Hadde en slik kasse i bilen og den spiller meget bra. Men pga fabrikk feil på den forgje kassen, fikk eg nye kasse på garantien. Den er aldri brukt. Og når eg leveret inn kassen, monterte eg ein annen sub i bilen som eg e meget godt fornøyd med. Og spare mye plass i bilen med å an istedet. Kassen koste hos Bernads lyd og bilde 3495kr. Kassen vurderes solgt for 3000kr. Evnt bud NB: Det e plastikkfolie på kassen ennå, hvis noen tror glasset e ripete på bildet Men som sagt, kassen e ubrukt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 17, 2006 Forfatter Share Skrevet April 17, 2006 Kan nå selges med Rockford forsterker 500a, 2 kanalt. og 1 farad digital kondensator. 5000kr for alt. Bare forsterkeren kostet over 7000kr ny. Har kvitteringer på alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 18, 2006 Forfatter Share Skrevet April 18, 2006 Ingen som trenger stereo?? Trenger få dette vekk så jeg kan bestille nye lykter til E39en min Så kom med bud!!! Dette skal bort.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Hvordan stand er dette i? greit at kassa er ny,men hvordan er det andre? Og har du noen ide om hva det vil koste å sende dette til oslo?? en liten ting til slutt, hadde du kassa i en sedan eller touring??Jeg har nemlig en e-39 sedan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 19, 2006 Forfatter Share Skrevet April 19, 2006 Hvordan stand er dette i? greit at kassa er ny,men hvordan er det andre?Og har du noen ide om hva det vil koste å sende dette til oslo?? en liten ting til slutt, hadde du kassa i en sedan eller touring??Jeg har nemlig en e-39 sedan... Kassen er jo som sagt ny, kondensatoren er vel ca 3mnd og forsterkeren ca 3år. Meget bra forsterker! Kan få en kompis til å ta d med seg til Oslo, han skal bort snart. Hadde kassen i arbeidsbilen min, en Mercedes Vito. Skal ta måla på kassen, så ser du jo om den passer. Kan jo evnt se om jeg får plass til den bak i bilen min Bredde: 91.5cm Høyde: 34.4cm Dybde: 55cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 19, 2006 Forfatter Share Skrevet April 19, 2006 Her er bilde av forsterker og kondensator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Kan jo få bytte den i de lyktene på Vitoen ? Hehe... Har du solgt stæsjet nå forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 Kan jo få bytte den i de lyktene på Vitoen ? Hehe...Har du solgt stæsjet nå forresten? 3000kr for dei lyktene ja?? D va billigt Har alt ennå, forstår ikkje at d ska vær så vanskeligt å få solg, e jo billigt og bra........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 Ny pris. 2500kr for basskassen. 1200kr for forsterkeren. 600kr for kondensatoren. Eller alt samlet for 4000kr, skal bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 27, 2006 Forfatter Share Skrevet April 27, 2006 Hallo??? Ingen som vil ha billig stereo?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå