BMWPower Posted March 19, 2006 Posted March 19, 2006 Har en Sony psp så eg vurdere å selga. Kun brukt noen få timar. Det e ein gigapack, med ekstra batteri, lader til bil, ekstra "cover". Spill: Socom (krigsspill) og need 4 speed most wanted. Ny pris på alt dette litt over 4000kr. Bud...
sn|per Posted March 19, 2006 Posted March 19, 2006 du synes sikkert at det er skambud..men jeg kan jo si 1000 kr. bare for å få igang budrunden=)
Pedi Posted March 19, 2006 Posted March 19, 2006 @BMWPower: Som du sikkert ikke har fått med deg (siden det er lenge siden jeg har sett deg her inne), så er det gått nesten en farsott i å begynne budrunder her på forumet på 50 kr osv.... Denne gangen var det faktisk startbud på 1000,- men selvsagt er det også alt for lite. Mitt råd til deg er å sette heller en minstebudpris, så slipper du 100 innlegg med latterlige bud.
BMWPower Posted March 19, 2006 Author Posted March 19, 2006 ok.. Takker for tips. 1000kr er litt lite ja,hehe.. Minstepris blir da satt til 2500kr
Recommended Posts